REKLAMAATLANTA POLAND (BAKAL - Konkurs) - Baner Główny  (czerwiec 2018)
Katarzyna Kazior, prezes Frisco.pl

Katarzyna Kazior, prezes Frisco.pl (materiały prasowe, frisco.pl)

- Dążymy do tego, aby konsumenci chcieli u nas robić swoje podstawowe zakupy, a nie zaopatrywać się w zapasy cukru lub mąki. Na tym polu wyzwaniem jest utrzymanie wysokiej jakości usługi przy jednoczesnym zwiększeniu jej skali oraz utrzymaniu efektywności operacyjnej. Jest to nasz główny cel na najbliższe 2-3 lata – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Katarzyna Kazior, prezes Frisco.pl.

REKLAMAMAURENT (EVEROAD) - Belka w artykułach - II etap (czerwiec 2019)

Frisco.pl wdraża nową strategię.  Jakie są jej główne założenia?

Skupiamy się przede wszystkim na rozwoju oraz popularyzacji naszej podstawowej usługi. Nie podejmujemy w tej chwili prób rozwoju w nowych kierunkach, ponieważ mamy bardzo dużo pracy w obrębie naszego głównego projektu. Jego penetracja jest wciąż niewielka, bo tylko 10 proc. warszawiaków skorzystało do tej pory z naszej usługi. Chcemy znacząco poprawić ten wynik oraz przekonać klientów do kupowania szerszego asortymentu, ponieważ część z nich ma opory przed zakupem we Frisco.pl produktów świeżych. Dążymy do tego, aby konsumenci chcieli u nas robić swoje podstawowe zakupy, a nie zaopatrywać się w zapasy cukru lub mąki. Na tym polu wyzwaniem jest utrzymanie wysokiej jakości usługi przy jednoczesnym zwiększeniu jej skali oraz utrzymaniu efektywności operacyjnej. Jest to nasz główny cel na najbliższe 2-3 lata.

Strategicznym partnerem Frisco.pl jest Eurocash. Jaki będzie to miało wpływ na rozwój firmy?

Obecnie nie planujemy głębszej integracji czy też komplementacji towaru z Eurocashem, ponieważ rynek nie nasycił się jeszcze naszą podstawową usługą. Wkładanie pieniędzy w rozwój dodatkowej odnogi naszego biznesu miałoby marginalny efekt, zważywszy na jego aktualną skalę. Najpierw musimy przekonać klientów do robienia u nas dużych, cotygodniowych zakupów. Dopiero potem zaczniemy myśleć o nowościach. Najszybciej skorzystamy zapewne z oferowanych przez Eurocash punktów odbioru, ponieważ jest to bezpośrednio związane właśnie z naszą podstawową usługą.

Frisco.pl zaopatruje się m.in. w hurtowniach grupy Eurocash. Czy przełożyło się na zwiększenie konkurencyjności cenowej projektu?

Produkty w Eurocash kupujemy po cenach rynkowych. Czyli nasi handlowcy negocjują możliwie najlepsze warunki kontraktów dla Frisco.pl, tak samo jak we współpracy ze wszystkimi innymi dostawcami. To, że otrzymujemy korzystniejsze warunki w wyniku tych negocjacji, jest efektem naszego rosnącego obrotu i wartości dodanej, którą staramy się rozbudowywać. Nie mamy tu jednak żadnego handicapu w negocjacjach z Eurocashem, lecz działamy jak z każdym innym partnerem.

Natomiast dzięki współpracy z Eurocash zyskujemy wiele doświadczeń, wiedzy o zarządzaniu asortymentem – są to niewymierne wprost korzyści, które jednak mają dla nas bardzo dużą wartość.

Przedstawiciel funduszu MCI wspomniał niedawno o nowej rundzie finansowania rozwoju Frisco.pl. O jakiej kwocie mówimy?

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 8

  • 8
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~kataster 1 ponad rok temu

    przeciez liderem jest Tesco... o czym ona mowi

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony