REKLAMAMLEKOVITA - Baner Główny (31.10 - 24.11.2019)

(Fot.materiały prasowe)

Rozpoczęła się silna kampania reklamowa marki Grześki. Działania, realizowane pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”, wspierają ofertę wafli bez polewy, jako przekąskę polecaną na upalne dni.

REKLAMAStoisko mięsne - belka w artykuła (14.11.-31.12.2019)

Komunikację zaplanowano na okres czerwiec-lipiec na nośnikach outdoor, w telewizji, radiu i Internecie. 
Kampania marki Grześki będzie realizowana etapowo. Od 1 czerwca w największych miastach w Polsce pojawią się kreacje na nośnikach reklamy zewnętrznej.

W kolejnym kroku, komunikację wzmocnią emisje spotów reklamowych w wybranych stacjach telewizyjnych, które potrwają do końca lipca. Dopełnieniem kampanii 360˚ będą działania w mediach społecznościowych i sieci kin. W punktach sprzedaży akcję wspierają dodatkowe ekspozytory i dedykowane materiały POS.

Grześki to po Prince Polo najchętniej kupowane wafle impulsowe w Polsce. W portfolio marki znajduje się kilka wariantów bez czekolady: Grześki dziel na 6, Grześki Mega kakaowe i Grześki Gofree. 
 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony