17.12.2018 / 15:59
StoryEditor

Piotr i Paweł: Żywcem nas nie weźmiecie

(fot. Piotr i Paweł)
Sieć Piotr i Paweł wystartowała z kampanią "Żywcem nas nie weźmiecie". Hasło odnosi się do sprzedaży żywych ryb w okresie przedświątecznym, z czego supermarketowa sieć w tym roku się wycofała.

- Żywcem nas nie weźmiecie to hasło sieci Piotr i Paweł, które ma bezpośrednio nawiązywać do kampanii "Jeszcze żywy Karp" prowadzonej przez Klub Gaja. Sieć Piotr i Paweł rezygnu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.04.2024 / 13:05
StoryEditor
Grupa Eurocash pod presją rosnących kosztów. Co najmocniej ciąży największemu hurtownikowi na rynku?
Grupa Eurocash musi mierzyć się ze spowolnieniem tempa wzrostu gospodarczego, spadkiem siły nabywczej Polaków i zmniejszeniem wydatków domowych na konsumpcję (fot. Eurocash)
Grupa Eurocash musi mierzyć się ze spowolnieniem tempa wzrostu gospodarczego, spadkiem siły nabywczej Polaków i zmniejszeniem wydatków domowych na konsumpcję. Jednak negatywny wpływ tych czynników na wielkość sprzedaży grupy jest mitygowany przez wzrost wynagrodzeń oraz transferów socjalnych, w tym w szczególności wzrost płacy minimalnej i Program 800+.

Zeszły rok przyniósł spadek dynamiki inflacji. Wiodące firmy badawcze i banki przewidują kontynuację tego trendu także w 2024 r. W czwartym kwartale 2023 r. wskaźnik inflacji to...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.04.2024 / 16:32
StoryEditor
Lidl trafił pod opiekę gigantycznego Jezusa ze Świebodzina. Dołączył on do Dino, Biedronki, Intermarche i Netto
W Świebodzinie ruszył kolejny supermarket sieci Lidl, to druga placówka tego operatora w tym mieście. Oprócz sklepu niemieckiej sieci pomnik Chrystusa Króla, czyli największy na świecie pomnik Jezusa będzie spoglądał m.in. na trzy Biedronki, dwa markety Dino, a także dyskont Netto i supermarket Intermarche.

Prawie 20 marek handlowych zdecydowało się na wynajęcie powierzchni dla swoich nowych sklepów w parku handlowym Karuzela w Świebodzinie. Są to w większości brandy, które nie mia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. kwiecień 2024 12:52