REKLAMAHELIO - Baner Główny - MASY (14-20.10.2019)

HoReCa - rynek gastronomiczny

 

20 marca 2018, 10:58

(fot. mat. pras.)

Sfinks Polska, właściciel sieci Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia i WOOK, zwiększył zasięg dostaw do klienta.

REKLAMA

Obecnie zamówienia z dowozem realizowane są z ponad 30 restauracji w 12 miastach w Polsce - w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Łodzi, Wrocławiu, Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Białymstoku, Lublinie, Szczecinku i Gryficach. Sfinks zakłada, że do końca bieżącego miesiąca usługa będzie dostępna m.in. w Katowicach, Kaliszu i Koszalinie.

- Zgodnie z założeniami strategii, konsekwentnie rozwijamy kanał delivery w ramach naszych sieci, by jak najszybciej zdobyć silną pozycję w tym segmencie. Systematycznie uruchamiamy więc testowo usługę w kolejnych miastach, współpracując z wiodącymi portalami, przez które można zamówić jedzenie online. Jednocześnie finalizujemy też prace nad rozwiązaniami i nowoczesnymi narzędziami, które w przyszłości powinny pomóc nam zbudować przewagę konkurencyjną na tym polu – mówi Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska.

Oferta delivery obejmuje dania różnych marek z portfela Sfinksa. Największy potencjał w zakresie dostaw do klienta spółka dostrzega w kontekście sprzedaży pizzy, ofert kuchni polskiej i azjatyckiej.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony