Horeca i qsr

Czego masowy klient oczekuje od kawy? McDonald‘s i Orlen znają odpowiedź na to pytanie [Retail Trends 2025] 01.04.2025 / 19:14

Krzysztof Barabosz, Hard Beans: już niedługo ceny kawy poszybują w górę. W jaki sposób może to pomóc segmentowi premium? [Retail Trends 2025] 01.04.2025 / 14:45

Cofix się nie poddaje! Operator planuje mocny rozwój swojej sieci w Polsce 01.04.2025 / 12:47

Jerzy Tymofiejew, Rex Concepts, na Retail Trends: Z Żabką możemy się dogadać 01.04.2025 / 11:40

Nowa odsłona eHurtowni – jeszcze większe wsparcie dla dystrybutorów w walce o klientów! 01.04.2025 / 11:25

Sieć kawiarni The White Bear Coffee zamierza przyspieszyć tempo ekspansji. Rośnie zainteresowanie przedsiębiorców modelem franczyzowym firmy 01.04.2025 / 09:05

Tchibo wprowadza do menu coffee barów Pop Latte, którego recepturę stworzyła jedna z pracowniczek 30.03.2025 / 14:15

Pizza strzałem w gastronomiczną dziesiątkę. Żabka chwali się wynikami i zapowiada rozwój streetfoodowej oferty 27.03.2025 / 11:34

Płaca minimalna w górę o 140 zł. „Doprowadzi to do likwidacji tysięcy sklepów”
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Potężna sieć handlowa chce sprzedać wszystkie hiper- i supermarkety i skupić się na rozwoju mniejszych formatów
Biedronka che puścić klientów w klapkach. Dyskonter szykuje projekt na 2026 r.
Biedronka, InPost, Orlen – jak sponsorzy reprezentacji Polski w piłce nożnej reagują na konflikt Lewandowski-Probierz?