06.10.2021 / 12:26
StoryEditor

Answear.com chwali się lepszymi wynikami po III kw. 2021 roku

Answear.com poprawiło sprzedaż online, która wzrosła o 73 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2020 roku, osiągając kwotę 161 mln zł (III kwartał 2020 r.: 93 mln zł). Sprzedaż online za 9 miesięcy 2021 r. wyniosła 439 mln zł i wzrosła o 60 proc. w porównaniu do 9 miesięcy 2020 r., w których zanotowano sprzedaż online w wysokości 274 mln zł.

Przychody ze sprzedaży Answear.com w trzecim kwartale 2021 roku wyniosły 155 mln zł osiągając dynamikę 3Q2021 / 3Q2020 na poziomie 72 proc. (III kwartał 2020 r.: 90 mln zł). Prz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.04.2024 / 14:24
StoryEditor
Do Polskiej Izby Handlu dołączyła nowa firma. To operator stacji paliw
Stacja paliw Shell w Warszawie (Shutterstock)
Shell Polska dołączył do grona Członków Polskiej Izby Handlu – podał PIH w komunikacie. W Polsce działa kilkaset stacji paliw pod tą marką oraz centrum usług biznesowych zatrudniające tysiące osób.

Polska Izba Handlu, branżowa izba gospodarcza handlu detalicznego, poinformowała, że do grona kilkudziesięciu spółek z branży handlowej i spożywczej, będących członkami izby, do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2024 / 13:21
StoryEditor
W galeriach handlowych wciąż bez szału. Klienci chodzą do nich rzadziej niż rok temu
Z badania firmy technologicznej Proxi.cloud i platformy analityczno-badawczej UCE Research wynika, że w I kwartale br. ruch w galeriach i centrach handlowych spadł o blisko 5 proc. rdr. (fot. Shutterstock)
W I kwartale br. ruch w galeriach i centrach handlowych spadł o blisko 5 proc. rdr. Częstotliwość wizyt także spadła – o ponad 4 proc. Liczba osób odwiedzających obiekty tego typu zmniejszyła się o niecałe 1 proc. Szczególnie niechętni robieniom zakupów w takich placówkach okazali się mieszkańcy Śląska i Pomorza.

Z badania firmy technologicznej Proxi.cloud i platformy analityczno-badawczej UCE Research, bazującego na obserwacji zachowań 450 tys. klientów w ponad 710 galeriach i centrach ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. kwiecień 2024 09:58