Sklep internetowy Frisco przekazał blisko cztery tony karmy o wartości ponad 45 tysięcy złotych Schronisku Viva w Korabiewicach. Inicjatywa była częścią kampanii promującej rozszerzenie oferty pet food. Firma zapowiada, że to nie koniec i portfolio produktów dla zwierząt jeszcze urośnie.
Dostawców czeka rewolucja! Żabka chce przekształcić produkty dostępne w dyskontach i hipermarketach, aby odpowiadały klientom sklepów convenience [WYWIAD]
Właściciel dyskontów Netto ogłasza nową strategię! W planach mocna rozbudowa sieci sklepów w Polsce
InPost uruchamia największy hub logistyczny w Polsce. Rafał Brzoska, CEO InPost: Tempo rozwoju przerosło nasze najśmielsze oczekiwania
Kaufland robi krok do tyłu! Foliówki po cichu wróciły do supermarketów sieci. Jak tłumaczy się z tego operator?
Minister Siekierski do prezesa Lidla: Patrzę na walkę sieci i zastanawiam się, o co wam chodzi