01.04.2017/14:02

Auchan dał klientom hipermarketów darmowy dostęp do Internetu

Grupa Auchan wprowadza do kolejnych hipermarketów w Polsce usługę Free Wi-Fi. To krok sygnalizujący nadchodzącą cyfrową transformację francuskiego operatora w Polsce.

Grupa Auchan uruchamiając darmowy dostęp do Internetu w swoich hipermarketach daje sygnał nadchodzących zmian w dwóch obszarach. Po pierwsze kontaktu z klientem, z którym operator musi budować bliski kontakt, stwarzać możliwość oferowania produktów, usług i promocji w Internecie, czy mediach społecznościowych.

Nowa usługa, to także jasny komunikat, który mówi, że Auchan jest pewny swoich niskich cen i jakości oferty, i nie boi się jej porównywania z propozycjami konkurentów, np. Tesco, Carrefourem, Lidlem czy Biedronką. Francuski operator musi znaleźć pomysł na siebie w nowej rzeczywistości cyfrowej, ale także szukać sposobów na ściągnięcie klientów do hipermarketów i poprawę tzw. customer experience w sklepach, w kontekście bardzo agresywnych działań marketingowych sieci dyskontowych. Niska cena i szeroka oferta może już nie wystarczyć.

Darmowe Wi-Fi to także sygnał nadchodzącej transformacji cyfrowej sieci Auchan w Polsce. Firma ma już na krajowym rynku sklep internetowy, ale żeby efektywnie rozwijać sprzedaż nie tylko multi-, ale omnichannelową musi wprowadzić nowe narzędzia, m.in. aplikację mobilną, skuteczną komunikację wewnątrz sklepów, ale także w Internecie, w tym mediach społecznościowych. Konieczna wydaje się praca nad zwiększeniem wiedzy o konsumencie i jego potrzebach (w kontekście Big Data), która pozwoli na lepsze spersonalizowanie oferty. Firma musi rozwijać rozwiązania cyfrowe w zakresie optymalizacji procesów biznesowych i interakcji z klientami.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.