24.04.2024 / 15:59
StoryEditor

Usługa DPD Food dostępna w kolejnych miastach. Firma rozszerza jej zasięg na województwo kujawsko-pomorskie

Od 2 maja usługa DPD Food będzie dostępna w ośrodkach miejskich na terenie woj. kujawsko-pomorskiego (fot. Shutterstock)
Toruń, Bydgoszcz i Inowrocław, to trzy duże miasta, w których od 2 maja br. dostępna będzie usługa DPD Food. Zapewnia ona transport produktów w kontrolowanych warunkach chłodniczych, a korzystają z niej m.in. producenci i sprzedawcy artykułów świeżych oraz lokale gastronomiczne.

Usługa DPD Food była dotąd realizowana w siedmiu dużych ośrodkach miejskich: Trójmieście, Poznaniu, Łodzi, Warszawie, Wrocławiu, Krakowie oraz na terenie aglomeracji śląskiej.

2 maja jej zasięg zostanie rozszerzony o Toruń, Bydgoszcz, Inowrocław, a wraz z nimi także kilka pobliskich mniejszych miast, takich jak: Szubin, Nakło nad Notecią, Żnin, Mogielno, Solec Kujawski, Kruszwica, Strzelno, Gniewkowo czy Aleksandrów Kujawski.

Kto korzysta z usługi DPD Food?

– Rozszerzenie obszaru dostępności DPD Food dla kolejnych odbiorców to najlepszy dowód na wzrost zainteresowania tą usługą – komentuje Maciej Kasprzyk, koordynator ds. sprzedaży DPD Food w DPD Polska.

Jak podkreśla, rozwiązanie to wpisało się w trendy związane z e-commerce, ponieważ zapewnia korzyści zarówno producentom, jak i nabywcom produktów, które wymagają szybkiego transportu w stałej niskiej temperaturze. 

Z kolei koncentracja na przesyłkach o wadze do 20 kg pozwoliła DPD znacząco poszerzyć grono osób i podmiotów zainteresowanych tą usługą, a także ograniczyć koszty związane np. z magazynowaniem produktów.

Warunki i czas dostawy to klucz do sukcesu

Mówiąc o samej usłudze, to sprowadza się ona do transportu produktów w kontrolowanej temperaturze (od 0 do 4°C) przez kurierów firmy. DPD zapewnia, że przesyłka dociera do adresata najpóźniej w ciągu 24 godzin od nadania. Warunki oraz czas transportu sprawiają, że produkty pozostają świeże i zachowują wyjściową jakość.

Przypomnijmy, że nową inicjatywą DPD Polska jest też uruchomiana przez nią platforma internetowa Market Świeżości, sprzężona z DPD Food. Oferowana na niej żywność, w tym świeże owoce i warzywa, nabiał, ryby, mięso i wędlin, które pochodzą wprost z lokalnych upraw, hodowli lub wytwórni trafiają do zamawiających właśnie dzięki tej usłudze.

23.04.2024 / 10:11
StoryEditor
Rząd pracuje nad projektem nowelizacji ustawy o systemie kaucyjnym. Ujawniono szczegóły
Rząd planuje zmiany w systemie kaucyjnym (fot. Konrad Kaszuba/wiadomoscihandlowe.pl)
W wykazie prac legislacyjnych i programowych Rady Ministrów pojawił się projekt ustawy o zmianie ustawy o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi. Planowany termin przyjęcia przez rząd projektu opracowywanego przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska to drugi lub trzeci kwartał 2024 r. Co już wiemy?

Jak poinformowano, projekt nowelizacji ustawy o systemie kaucyjnym ma na celu "doprecyzowanie przepisów dot. wydawania, cofania i zmieniania zezwolenia na prowadzenie systemu ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.04.2024 / 19:07
StoryEditor
Biedronka chce utrzymać pozycję lidera cenowego w Polsce. Jak chce to zrobić?
Sklep Biedronka w Warszawie
Biedronka utrzyma pozycję lidera cenowego - zapewniają władze firmy Jeronimo Martins, do której należy sieć niemal 3600 sklepów działających na polskim rynku. Jak firma będzie walczyć o uwagę konsumenta i rynek.

Przedstawiciele Jeronimo Martins podkreślają, że Biedronka w 2024 r. położy duży nacisk na dalszy wzrost sprzedaży.

Biedronka będzie inwestować w ceny i ofertę

Firma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. maj 2024 09:44