11.07.2017/10:31

Carrefour rusza z potężną kampanią promującą produkty prozdrowotne

W mediach online pojawi spot 360 stopni, który w innowacyjny sposób przedstawia manifest kampanii, zapraszając użytkowników do interakcji. Widz ma wrażanie, że jedzie na rowerze wraz z Napoleonem i może być uczestnikiem Tour de Pologne. Fani wyścigu powinni także śledzić aplikację Mój Carrefour, w której kilka dni przed startem wyścigu pojawią się specjalne kupony „Pakiet Kibica” uprawniające do skorzystania z promocji. Natomiast w aplikacji Tour de Pologne znaleźć będzie można listę sklepów na trasie wyścigu. Ponadto, na stronie internetowej carrefour.pl oraz w mediach społecznościowych czekać będzie wiele niespodzianek i konkursów z atrakcyjnymi nagrodami, a także potrzebnych informacji na temat atrakcji w Miasteczkach Kibica Carrefour. Natomiast na kanale Youtube pojawią się filmiki pokazujące wyścig od kuchni. Dla wszystkich kibiców Tour de Pologne organizatorzy przygotowali także konkursy z mediami lokalnymi, w których do wygrania będą zestawy produktów Carrefour oraz gadżety do kibicowania.  

O Carrefour Carrefour Polska to sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów  w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw. 
Carrefour Polska od kilku lat angażuje się w wiele inicjatyw sportowych. W tym roku po raz pierwszy został Sponsorem Głównym 74. Tour de Pologne. Grupa Carrefour wspiera na świecie najważniejsze wyścigi kolarskie m.in. Tour de France.  

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.