10.01.2018/13:27

Domino's Pizza szybko przekształca się w sieć ogólnopolską. Ma już 50 lokali w 21 miastach

Spółka DP Poland, wyłączny operator marki Domino's Pizza w Polsce, w listopadzie uruchomił 50. restaurację w Polsce. Tym samym firma osiągnęła „masę krytyczną”, pozwalającą poważnie myśleć o zyskach. W tym roku DP Poland zamierza jeszcze zwiększyć tempo ekspansji – informuje brytyjski serwis Proactive Inwestors.

Peter Shaw, prezes zarządu Domino's Pizza, uważa uruchomienie 50. placówki firmy w Polsce za kamień milowy na drodze do „przekształcenia wizji w rzeczywistość”, ważny krok na drodze do przekształcenia DP w sieć ogólnopolską. Menedżer uważa, że dopiero liczba 50-100 placówek oznacza osiągnięcie masy krytycznej i gwarantuje solidne perspektywy biznesowe.

Do połowy listopada 2017 r. firma uruchomiła 15 nowych placówek, cztery kolejne były w budowie. Ubiegły rok było okresem bezprecedensowo szybkiej ekspansji w historii obecności sieci na rynku polskim. Firma ma placówki w 21 na 43 miasta liczące powyżej 90 tys. mieszkańców. Z 50 placówek 26 to restauracje własne, dwie zarządzane są na podstawie kontraktu menedżerskiego, a 22 to placówki franczyzowe.

W sierpniu ub.r. firma uruchomiła w Łodzi drugie centrum zaopatrzenia restauracji, osiągając potencjał do zaopatrywania w świeże produkty do 150 punktów gastronomicznych. W planach na 2018 r. jest otwarcie co najmniej 20 nowych restauracji Domino's Pizza.

Źródło: proactiveinvestors.co.uk

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.