03.07.2018/07:59

E-sklepy muszą dopasować się do potrzeb konsumenta

Szybko, tanio i bezpiecznie. Współczesny klient stawia przed e-sklepami wymagania, które te starają się spełniać - pisze Puls Biznesu.

Najważniejsza na liście potrzeb klientów jest oferta dostosowana do ich potrzeb nie tylko w kontekście ceny, ale i samego produktu. Bardzo ważna jest także szybkość dostawy.

Wśród nowych oczekiwań eksperci wymieniają np. umiejętność zadbania o poprawną obsługę w sytuacji kryzysowej. Chodzi tu zarówno o wadliwy towar, jak i nieterminowa dostawa.

Dodaj komentarz

Więcej na temat:

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.