13.11.2018/09:12

Emocjonalne pieczenie ciast

W dobie pośpiechu szukamy chwili oddechu, odskoczni, spokoju, naturalnego powrotu do korzeni. Zapewnia nam to pieczenie ciast, które jest elementem, dającym odprężenie i ucieczkę od codzienności. Na rynku dostępnych jest wiele gotowych alternatyw, ale to właśnie wypiek ciasta w domu, dla najbliższych, w ramach wspólnego spędzenia czasu, jest tym, co daje nam zadowolenie i spełnienie. Nie ma bowiem nic lepszego, niż zapach świeżego wypieku wypełniający dom, wspólna rozmowa w trakcie przygotowywania ciasta, sposób na świetną zabawę z dzieciakami, np. podczas dekorowania ciasteczek lub pierników.

Jak wynika z badania zrealizowanego na zlecenie marki Delecta*, 89% ankietowanych podkreśla, że pieczenie ciasta wprowadza rodzinną atmosferę, 88% twierdzi, że czynność ta łączy pokolenia, a 82%, że jest wyrazem troski o najbliższych. Te wyniki zainspirowały markę do zainicjowania kampanii „Powiedz to na słodko”, która ma zna celu zachęcać Polaków do okazywania uczuć za pomocą wypieków.  

Wierzymy, że pieczenie ciast łagodzi obyczaje, stąd w naszej kampanii zachęcamy do eksperymentowania w tej dziedzinie. Nasz wypiek nie musi być piękny i równy jak z cukierni – najważniejsze, aby był stworzony prosto z serca. Temu służy nasza kampania ‘Powiedz to na słodko’, a nasze produkty doskonale pomagają w tym eksperymentowaniu, bo w jednym opakowaniu mamy idealnie odmierzoną porcję niezbędnych składników, wymagających jedynie niewielkiego uzupełnienia – powiedziała Monika Rożnowska, Starszy Kierownik Marki Delecta, Grupa Bakalland.

Ciężko nam okazywać emocje

Jak wynika z innego badania zrealizowanego na zlecenie marki Delecta w 2017 roku** – „Emocjonalność Polaków”, niespełna połowa, bo 47% ankietowanych przyznaje, że emocje okazuje nieustannie lub kilka razy dziennie, a 8% badanych deklaruje, że nie okazuje ich nigdy! Te dane wskazują, że wiele osób ma problem z powiedzeniem wprost co czują, a jak wynika z dalszej części tego samego badania, znaczna część Polaków uważa, że okazywanie uczuć poprawia nastrój (71%) i sprawia, że świat staje się lepszy (62%). Dlatego, jeśli nie umiemy pewnych rzeczy powiedzieć/okazać wprost, warto zrobić to prostym gestem, jakim jest własnoręczne przygotowanie i wręczenie bliskiej osobie słodkiego wypieku.

Ponieważ temat związany z emocjonalnym podejściem do pieczenia ciast nadal jest bardzo aktualny, w tym roku kontynuujemy naszą akcję ‘Powiedz to na słodko’, dodając do niej nowe obszary. Po pierwsze są to działania z psychologiem, który w swoich komentarzach wyjaśni jak ogromne znaczenie w naszym życiu ma pieczenie i dzielenie się tą przyjemnością z najbliższymi. Po drugie działamy z influencerami, którzy na swoich kanałach będą zachęcać do wyrażania emocji za pomocą wypieków i pików z emocjonalnymi hasłami, pozwalającymi wyrazić więcej niż wypowiadane słowa – powiedziała Monika Rożnowska, Starszy Kierownik Marki Delecta, Grupa Bakalland.

Otwórzmy się na święta

Marka zachęcając do okazywania emocji, wychodzi naprzeciw swoim klientom, tworząc coraz to nowe produkty, mające na celu ułatwić i uprzyjemnić własnoręczne pieczenie ciast. Ponieważ zbliża się najbardziej emocjonalny czas w całym roku – Święta Bożego Narodzenia, na rynku pojawiły się właśnie dwie nowości, służące celebrowaniu tego okresu w rodzinnym gronie – Pierniczki „Z serca natury”, czyli mieszanka do samodzielnego wypieku, z której można wyczarować 70 cudnych, świątecznych ciasteczek, pachnących cynamonem, goździkami i kolendrą, a także lukrowe Fajne Pisaki XXL, które pozwolą udekorować wypieki i nadać im indywidualnego charakteru. Pisaki są o 60% większe od innych tego typu produktów dostępnych na rynku i wyróżnia je bezpieczny skład: zero sztucznych barwników, konserwantów, tłuszczów utwardzonych, syropu glukozowego i zagęstników. Pisaki sprzedawane są pojedynczo w czterech wariantach kolorystycznych (czerwony, żółty, zielony i biały). Sama masa zastyga na wypieku, a dzięki swojej elastycznej formule, nie kruszy się. Jej błyszcząca struktura stanowi idealne zwieńczenie aromatycznego pierniczka.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.