13.03.2017/06:35

House of Asia promuje sushi wśród Polaków

Wiosna to czas Hanami – japońskiego święta kwitnącej wiśni. Dla firmy De Care, właściciela marki House of Asia, to okres aktywnej promocji linii japońskich specjałów. Do handlu trafią m.in. gotowe zestawy do sushi, a jako materiał wspierający książeczki z przepisami na klasyczne dania kuchni japońskiej oraz na sushi w całkiem nowej odsłonie.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Edyta 14.03.2017

    Co do tego, że sushi można spotkać na weselach to prawda. Sama zamawiałam na swój ślub sushi, ale nie robiłam go sama, wiadomo. Człowiek nie ma czasu przed ślubem jeszcze w kuchni siedzieć. Zamówiłam po prostu catering w warszawskim Sushiberry. Goście byli pod wrażeniem, twierdzili że jeszcze czegoś takiego nie widzieli (a wyglądało to tak, że stał dosyć spory stół cały zastawiony sushi i wszystkie rolki składały się w napis - nasze imiona, moje i i męża). Do tego wszystko udekorowane owocami. Coś wspaniałego.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.