05.05.2020 / 13:49
StoryEditor

Jacek Palec, prezes Frisco.pl: Pandemia to przełomowy moment w rozwoju e-grocery w Polsce

Jacek Palec, prezes Frisco.pl (Frisco.pl)
- Dotychczas problemem było zachęcenie klienta do robienia zakupów spożywczych przez internet. W tej chwili klient musi wejść do internetu, żeby załatwić nie tylko zakupy spożywcze, ale przemysłowe, czy sprawy w urzędzie, to oczywiście będzie w przyszłości miało pozytywny wpływ na rozwój rynku e-grocery. Klienci korzystali do tej pory z naszej usługi, bo była ona wygodna lub czasem tańsza. Dziś, również dlatego że skłania ich do tego obawa o bezpieczeństwo swoje i bliskich – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl. Jacek Palec, prezes zarządu Frisco.pl, z Grupy Eurocash.

Panie Prezesie sytuacja, z którą mamy do czynienia zaskoczyła chyba wszystkich, sklepy stacjonarne, ale także sektor e-commerce. Co można powiedzieć po tych sześciu tygodn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.04.2024 / 10:27
StoryEditor
Carrefour rozszerza współpracę z Woltem. Szybkie dostawy w największych miastach w kraju
Carrefour i Wolt rozszerzają współpracę (fot. Mat. Prasowe)
Po udanych testach w dwóch sklepów w Warszawie Carrefour Polska i Wolt rozszerzają współprace do 59 sklepów w największych miastach kraju.

Jak podkreśla sam Carrefour, współpraca z Woltem ma na celu zwiększenie zasięgu oraz rozwój sprzedaży internetowej sieci, odpowiadając tym samym na rosnące zapotrzebowanie klien...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2024 / 10:12
StoryEditor
Rynek powierzchni handlowych dojrzały i nasycony, a i tak rośnie. Inwestorzy stawiają na małe parki handlowe
Centrum handlowe Nowa Górna w Łodzi (fot. mat. pras.)
W 2023 roku rynek powierzchni handlowych powiększył się o 424 tys. mkw. GLA, co oznacza wzrost o 30 proc. rok do roku – wynika z raportu PRCH „Rynek obiektów handlowych w Polsce”. Parki handlowe odpowiadały za 83 proc. wszystkich otwarć.

Z całkowitej liczby oddanych do użytku w 2023 roku parków handlowych, aż 62 proc. stanowią formaty małych i bardzo małych obiektów, o powierzchni do 10 tys. m kw. GLA. Obecnie, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. kwiecień 2024 04:40