20.01.2013/16:14

Jak uczynić 2013 rok łatwiejszym

Zewsząd słychać, że 2013 będzie trudnym rokiem. Ponieważ wszyscy tak mówią i wszyscy w to wierzą – zapewne tak będzie. Bo każdy w swoim zakresie postara się już o to, żeby jego partnerom biznesowym było trudniej. Przecież sam też oczekuje, że mu będzie gorzej, bo z każdej strony dochodzą głosy o nadciągającym kryzysie. Dlatego, a to zrezygnuje z jakiejś usługi czy inwestycji, a to pogorszy warunki współpracy lub obetnie wydatki na reklamy i promocje, bardziej dokładnie skontroluje czas pracy przedstawicieli handlowych itp.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.