03.10.2017/12:53

Jerzy Dudek pojedynkuje się dla Heinekena

Heineken, sponsor piłkarskiej Ligi Mistrzów, zaprosił do jednej z reklam byłego bramkarza reprezentacji Polski Jerzego Dudka. W stylowym klipie znajdziemy nawiązanie do legendarnego występu Polaka w Lidze Mistrzów sprzed lat.

Heineken prezentuje "Ostatni pojedynek", w roli głównej Jerzy Dudek - to napisy początkowe nowego spotu reklamowego popularnej marki piwa. Spot przedstawia stylizowany pojedynek na pistolety skałkowe, jakby żywcem wyjęty z epoki Puszkina czy Balzaca. W jednego z uczestników honorowego starcia wciela się Jerzy Dudek.

Pomysłowa fabułka nawiązuje do słynnego występu Polaka w jednym z finałów Ligi Mistrzów. W sezonie 2004/2005 mecz finałowy Ligi Mistrzów rozegrały angielski Liverpool z Dudkiem na bramce oraz włoski AC Milan. Po remisie 3:3 był konkurs rzutów karnych, podczas którego polski bramkarz wykonywał legendarny Dudek Dance, czym skonsternował włoskich napastników do tego stopnia, że aż trzech na pięciu nie strzeliło gola z "jedenastki".

Fanom futbolu więcej wyjaśniać nie trzeba, nie trzeba też przypominać tamtego meczu. Heineken w nowym spocie zręcznie nawiązuje do tamtych wspomnień i emocji. W finale pojedynku Dudek powtarza swój Dudek Dance i ostatecznie ... broni karnego.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.