17.05.2017/16:07

Lidl na rozdrożu – co dalej z konceptem Store of the Future?

W niedawnym wywiadzie dla Der Spiegel obecny Lidla prezes Klaus Gehrig powiedział, że projekt Store of the Future jest zbyt kosztowny i w wielu krajach, szczególnie w Europie Wschodniej, te koszty jeszcze się nie zwracają. Zmiany nie przekładają się na wzrost sprzedaży w przeliczeniu na powierzchnię handlową. Agencja badawcza Kantar Retail rozważa perspektywy rozwoju tego konceptu.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.