29.05.2020/14:19

Big Mac, McRoyal, Cheeseburger, Hamburger i WieśMac będą miały inny smak. McDonalds zmienia sposób przygotowania kanapek

Sieć restauracji McDonald’s wprowadza zmiany w swoich sztandarowych produktach. Firma zapowiada, że udoskonalone zostaną takie kanapki jak, m.in.: Big Mac, McRoyal, Cheeseburger, Hamburger, WieśMac i McDouble. Operator wprowadził szereg zmian w sposobie przygotowania swoich produktów, wskazując, że mają one sprawić, że dania będą „jeszcze soczystsze i smaczniejsze”. Co to oznacza? Nową, mocniej wypieczoną bułkę, gorętsze i bardziej soczyste mięso oraz lepiej roztopiony ser.

McDonald’s stale analizuje oczekiwania i opinie gości. Zmiany w sposobie przygotowania klasycznej oferty to odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy poszukują jeszcze intensywniejszych doznań smakowych. Polska jest trzecim rynkiem na świecie, po Australii i Kanadzie, który wprowadził nowy proces przygotowania burgerów.

- To największa zmiana, jakiej dokonaliśmy w naszych burgerach od ponad 20 lat. Modyfikacja obejmuje kilkanaście drobnych usprawnień w procesie przygotowania czy ustawieniach sprzętu, które w sumie dają istotną różnicę w smaku. Przygotowanie do tej zmiany w skali globalnej trwało ponad trzy lata, przeprowadziliśmy setki testów i badań. Warto podkreślić, że Polska jest pierwszym krajem w Europie, który wprowadza do restauracji burgery przygotowywane według nowych procedur  – informuje Krzysztof Czarnecki, odpowiedzialny za wprowadzenie zmian w McDonald’s Polska.

Jak zapewnia McDonald’s kanapki mają udoskonalony smak. „Nowa bułka w klasykach jest ciemniejsza i lepiej wypieczona, stworzona w oparciu o zmienioną recepturę. Mięso w burgerach jest poddawane procesowi grillowania według nowych zasad, które sprawiają, że jest ono jeszcze bardziej soczyste. Podczas grillowania bezpośrednio do wołowiny dodawana jest aromatyczna cebulka, która nadaje jej wyrazistego smaku. Ponadto temperatura grilla jest wyższa, co sprawia, że burger jest bardziej gorący. Dodawany do niego ser pod wpływem temperatury apetycznie rozpływa się w burgerze. Całość kompozycji uzupełniają świeże warzywa.

Współpraca z dostawcami produktów oraz proces przygotowania kanapek jest kontrolowany na każdym etapie: od pola, przez zakład przetwórczy, aż po restauracje. W lokalach funkcjonuje specjalny, elektroniczny system, który sprawdza kluczowe parametry, takie jak temperatura grilla, stopień wysmażenia mięsa czy wypieczenia bułki. Inwestycje w nowoczesne technologie umożliwiają precyzyjną weryfikację procesu przygotowania i jakości produktów.

McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa 445 restauracji sieci, które zatrudniają blisko 25 000 osób. 387 z nich to obiekty prowadzone przez 72 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.