05.07.2018/08:00

Nowy pomysł na e-grocery

Wystartował polski start-up, którego celem jest zrewolucjonizowanie rynku e-grocery i dostaw żywności. Firma dostarcza produkty wraz z przepisem do ich wykorzystania - pisze Puls Biznesu.

Twórcą firmy jest Adrian Lissy. Pomysł opiera się na zamówienia przez klienta dania. Wszystkie produkty niezbędne do jego przygotowania są przywożone przez kuriera. Oprócz tego klient dostaje szczegółową instrukcję.

Cookingbox zebrał już kilkaset dań z całego świata. Dostawy oferowane są w systemie jednorazowych zamówień, a nie abonamentów, powszechnych np. w USA. Dużym wyzwaniem było przygotowanie odpowiednich opakowań. Firma poradziła sobie stosując specjalne, termiczne, boksy. Teraz liczy na podbój rynku.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.