12.10.2020/14:25

Noże godne Rzeźnika za grosz! Nowa akcja promocyjna sieci Delikatesy Centrum

Delikatesy Centrum ruszyły z nową, szeroko zakrojoną akcją promocyjną Ożeż, co za noże! Za każde wydane 40 zł z Delikartą klienci dostają wirtualne punkty, które mogą wymienić na atrakcyjne nagrody w postaci profesjonalnych noży kuchennych, już za grosz. Promocja trwa do 3 lutego 2021 r. lub do wyczerpania zapasów.

Nowa akcja promocyjna Delikatesów Centrum ruszyła 8 października. Zachęca klientów do zebrania całej kolekcji „noży godnych Rzeźnika Cen”, o którego wizerunek opiera się komunikacja aktywności. Promocji towarzyszy szeroko zakrojona kampania w zasięgowych stacjach telewizyjnych, internecie i OOH – największa w historii sieci. 

Akcja stawia nas wśród największych aktywności konsumenckich na polskim rynku. Po raz pierwszy w historii Delikatesy Centrum prowadzą dwie kampanie równocześnie. Poza reklamą promocyjną  z Rzeźnikiem Cen, przygotowaliśmy też dedykowaną komunikację akcji kolekcjonerskiej, która będzie emitowana na antenie TVP, TVN i Polsat. Reklama dotrze do ok. 24 mln Polaków.  W sieci postawiliśmy na geotargetowanie by skoncentrować komunikację do lokalnego konsumenta. Dodatkowo akcję wspieramy na billboardach, ulotkach, ekspozytorach i materiałach POS w sklepach – mówi Michał Groniewski, Dyrektor Marketingu sieci Delikatesy Centrum

Co ciekawe, to też pierwsza inicjatywa promocyjna sieci, która jest w całości oparta na punktach wirtualnych, zbieranych w Delikarcie i aplikacji Delikatesy Centrum. Klienci mogą też zdobyć dodatkowe punkty za zakup warzyw i owoców, produktów z lady mięsno-wędliniarskiej oraz pieczywa - najważniejszych kategorii w codziennych zakupach. Punkty są przyznawane także za wykorzystanie specjalnego ŁApp kuponu i za zakup produktów z oferty specjalnej za min. 10 zł. Można je zbierać od 8.10.2020 r. do 27.01.2021 r.

Po zebraniu odpowiedniej liczby punktów, klient może, za symboliczną kwotę 1 gr, odebrać wybraną nagrodę – nóż godny Rzeźnika. Osoby biorące udział w akcji mają szansę skompletować całą kolekcję siedmiu profesjonalnych noży niemieckiej marki Carl Schmidt Sohn. Lista wszystkich noży biorących udział w akcji jest dostępna na stronie: www.delikarta.pl/noze. Klienci będą odbierać swoje nagrody do 3.02.2021 r. lub do wyczerpania zapasów w sklepach Delikatesy Centrum i Mila. 

Dodaj komentarz

45 komentarzy

  • tomek 20.01.2021

    jedno wielkie oszustwo z tymi nożami należy o tym fakcie powiadomić Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów !!!!!!

  • jagna1978 20.01.2021

    W Rzeszowie i okolicach tez nozy nie ma.Jak pytam o nie to slysze glupi smiech pracownika a potem haslo" Nie ma ,nie bylo i nie bedzie ".Napislam zapytanie do przedstawiciela Delikatesow Centrum i dostalam w odpowiedzi" Noze uzupelniamy na bierzaco ,prosze sprawdzic w pobliskich sklepach. Kpina i zenada .Takie postepowanie firmy powinno byc karane ,Wymysla promocje a potem umywaja rece.Wstyd.

  • jagna1978 20.01.2021

    W Rzeszowie i okolicach tez nozy nie ma.Jak pytam o nie to slysze glupi smiech pracownika a potem haslo" Nie ma ,nie bylo i nie bedzie ".Napislam zapytanie do przedstawiciela Delikatesow Centrum i dostalam w odpowiedzi" Noze uzupelniamy na bierzaco ,prosze sprawdzic w pobliskich sklepach. Kpina i zenada .Takie postepowanie firmy powinno byc karane ,Wymysla promocje a potem umywaja rece.Wstyd.

  • Mo 19.01.2021

    Jakie noże mam 59 punktów i nic z tego. Słyszę nie ma noży....To jest wstyd dla delikatesów centrów że robią ludzi w balona. Opinia idzie za tą firmą

  • Agata 15.01.2021

    Gmina Liszki- noży brak od listopada. Kłamstwo i oszustwo. Już więcej kupować u nich nie będę. Nawet w małych lokalnych sklepach akcje lojalnościowe są realizowane bez zarzutu, a tu sieciówka nabija klientów w butelkę. Sprawa dla RPK.

  • Ja 15.01.2021

    Oszustwo do wyczerpania zapasów co z tego jak punkty się zbierało a już noży nie było. Wielkie ściągnięcie klientów i oszukanie . Nie polecam tej sieci oszustów !!!

  • Ala 13.01.2021

    Tarnów Tuchów Gorlice też nie ma wielka ściema!!!

  • Edzia 13.01.2021

    U nas też nie ma noży centrum nabija ludzi w butelkę i ma klientów za nic

  • kris 12.01.2021

    wielka ściema noży nie ma zielona góra 40 dzien

  • mania 11.01.2021

    wielka ściema noży nie ma od polowy grudnia

  • Agnieszka 10.01.2021

    Gdów i okolice również od miesiąca pytam o noże i nie ma, a odbiór do 21 stycznia. Później powiedzą, że odbiór był do 21... Dramat

  • Asial 09.01.2021

    Również uważam, że ta akcja to dramat. Inne sklepy jak już prowadzą akcję to do końca mają towar który przewidziany jest na wymianę.

  • Anna 09.01.2021

    U nas w powiecie nowosądeckim również noży nie ma. Pytałam w kilku sklepach i ta sama odpowiedź "miały przyjść, proszę pytac"

  • Nowy 09.01.2021

    Koniec z robieniem zakupów w centrum. Sklepowe biorą dla siebie noze . Slyszlaam ,, odloz jeden noz dla kierowniczki,, a od miesiąca mowia ze nozy nie ma

  • Dżerry 08.01.2021

    Wszystkie promocje to porażka,wciskanie kitu sprzedaż badziewia. Jak pięknie wyglada towar w gazetce, a w rzeczywistości dramat. Zmieniłem ten sklep na inny jestem zadowolony.

  • Asia 08.01.2021

    niestety u nas jest to samo w kilkunastu sklepach pytamy od dwóch miesięcy i wszędzie dokładnie ta sama sytuacja..

  • Aga 08.01.2021

    niestety u nas jest to samo w kilkunastu sklepach pytamy od dwóch miesięcy i wszędzie dokładnie ta sama sytuacja..

  • Aga B 08.01.2021

    To są jakieś żarty, od 2 miesięcy pytamy w kilku sklepach i w każdym otrzymałam odpowiedź, że noży brak i nie wiadomo kiedy będą. Totalna porażka a punktów uzbierane na 3 sztuki. Widać, że oszukanych dużo więcej osób

  • Szadek 08.01.2021

    Popieram Panią z Sandomierza. Ja tez czekam już od dłuższego czasu na noże . U nas brakło już przed świętami bożonarodzeniowymi w grudniu 2020. Powiedzieli ze po nowym roku coś będzie i nic. Ja już tam nic nie kupię a innym nie będę polecała tego sklepu wręcz przeciwnie, odradzę.
    Gabriela z Szadku woj. łódzkie

  • Bez 07.01.2021

    Szok od dłuższego czasu nie ma noży. Tyle ludzi zostało nabitych w butelkę. Pytam codziennie zazwyczaj nie ma A jak już są to parę z rana gdy wracam z pracy to już nie ma. Klienci powinni się zbuntowac i delikatesy centrum omijać z daleka jest tyle sklepów. Nadmienię jestem z okolic Sandomierza.

  • Baska 07.01.2021

    Szok od dłuższego czasu nie ma noży. Tyle ludzi zostało nabytych w butelkę. Pytam codziennie zazwyczaj nie ma A jak już są to parę z rana gdy wracam z pracy to już nie ma. Klienci powinni się zbuntowac i delikatesy centrum omijać z daleka jest tyle sklepów.

  • Irena 07.01.2021

    Oszustwo ,naciąga się klientów na noże, a przychodzę po nóż i nie mogę odebrać bo nie ma ich !!! SKANDAL

  • Aga 07.01.2021

    Panie Michale ta akcja to Pana porażka, a nie sukces. Szkoda, bo z całą pewnością budżet na akcję nie był mały.
    Tymczasem źle oszacował Pan respons. Zdarza się. Jednak w takim przypadku należałoby zrobić korektę budżetu i zaspokoić popyt. Teraz dla ogromnej grupy Klientów wszelkie Wasze akcje promocyjne to po prostu oszustwo - oczywiście w świetle prawa obwarowane regulaminem :) ale jednak oszustwo. Warto pomyśleć lub się doszkolić. Pozdrawiam Agnieszka Przybysz

  • Aga 07.01.2021

    Witam tak się nie robi że my robimy zakupy a wy robicie sobie żarty bo dwa miesiące pytam o może i zawsze nie ma

  • Magy 03.01.2021

    Jedno wielkie oszustwo i kpina z klientów. Pytam od miesiąca i nie ma żadnych noży. Kraków

  • aga 02.01.2021

    to będą czy nie, te noże?

  • Joanna 30.12.2020

    Czatuje kilka dni, choć na jeden nóż (Wysokie Mazowieckie), na przemian sprawdzałam w dwóch sklepach,
    usłyszałam - nie ma i nie będzie.
    Okazało się, że pracownicy sklepu sobie skompletowali zestawy.
    To po co robiłam zakupy zbierałam tyle punktów? Dla obcych ludzi???

  • Pegi 29.12.2020

    Kpina i oszustwo. Powinni za to odpowiedziec. Mam punkty na kilka nozy, i jak wielu klientow czesto kupowalam wiecej , aby zdobyc noze. Klamcy

  • Andrzej 29.12.2020

    Mój komentarz z dnia 29.12.20.został zablokowany nie mam pojęcia dlaczego.Widocznie napisany komentarz zabolał chociaż nie było tam nic obraźliwego.

  • Bogna 28.12.2020

    Macie rację .. to sciema , nozy nie ma !!!!!! Dla mnie to skandal, ale czy rzeczywiście nie można nic z tym zrobić ???

  • Ma 22.12.2020

    Te noże to kpina.Często robię zakupy w sklepie Dobrzyń nad Wisłą.Punkty są i nic z tego brak i brak noży .W ten sposób stracą stałych klientów.Skoro jest promocja ludzie mają punkty to i noże każdy powinien dostać .Jednak dla swoich jest.Dobrze że niedługo inny markiet będzie.

  • Gabirado 13.12.2020

    Jak będę miał chwilę to zgłoszę to do rzecznika praw konsumenckich jako oszustwo marketingowe. Może przynajmniej ode chce się europejskie naciągnąć ludzi drugi raz

  • Darek 10.12.2020

    Od początku promocji sklep jak mówi pani kierowniczka otrzymali tylko raz kilka noży. Jest to wielkie oszustwo i naciąganie ludzi by kupowali w ich sklepach a nagrody chowają dla siebie jedna wielka sciema

  • Kupująca 07.12.2020

    Po przyjęciu towaru na pułkę sklepu trafia jeden nóż a reszta jest w magazynie bo pani kierownik je sobie odłożyła. Jedno wielkie oszustwo. Jeśli nadal tak będzie zakupy zacznę robić u konkurencji.

  • Kupująca 07.12.2020

    Po przyjęciu towaru na pułkę sklepu trafia jeden nóż a reszta jest w magazynie bo pani kierownik je sobie odłożyła. Jedno wielkie oszustwo. Jeśli nadal tak będzie zakupy zacznę robić u konkurencji.

  • Delikatesowy 04.12.2020

    Noże super.
    Mam już 3 szt.
    To prawda że noży brakuje.
    Nie prawda że ich w ogóle nie ma.
    Jak przyjdzie dajmy na to 100 szt to ludzie którzy akurat są w sklepie wykorzystują swoje pkt natychmiast i tym sposobem biorą po 2/3 szt i po godzinie noży nie ma.
    Wina braku noży na sklepach to wina Eurocash nie danego sklepu.
    Sklepy DC w większości są zarządzane przez franczyzobiorców a nie Eurocash.
    Nie robiąc tam zakupów każesz franczyzobiorcę a nie Eurocash.
    Zarzucanie kasjerom braku zainteresowania klientem że względu na brak informacji o nożach to śmiech. Kasjer może jedynie poinformować w jaki dzień mają dostawę z Eurocash i około której godziny. Być może wtedy noże przyjdą a jak nie to trzeba czekać na kolejną dostawę od Eurocash.

  • Edyta 04.12.2020

    Myślę, że Panie akurat nie mogą odpowiadać za brak noży. Na pewno się osłuchają. Winny ogół za złą organizację. Z tego co wiem na początku były wszystkie, a potem rzucali jeden gatunek. Dziś trafiłam na wszystkie. Kupiłam dwa, więc spoko :)

  • Adi 03.12.2020

    To jakiś przekręt jest już pytam o te noże Dwa tygodnie i nigdzie ich nie maja ! Do prokuratora trzeba to zgłosić . Nie kupię tam nic więcej

  • nóż wirtualny 29.11.2020

    Jak wchodze do centrum, to pierwsze pytam czy są już noże ?
    Jeżeli słyszę że nie ma, lub że już były, to dziękuję za odpowiedź i informuję panie że w takim razie na zakupy idę do konkurencji.

  • xxx 25.11.2020

    Wstępuję co 2 dni, zakupów nie zrobię aż nie otrzymam noża.
    Ciągłe tłumaczenie, że przywiozą to kpina jak w biedrze z pluszakami. To się nadaje do rzecznika.

  • jfiwohihwf 25.11.2020

    Już 2 tygodnie brak noży , kaszanka.

  • Tadek 21.11.2020

    Punkty znikają z konta w sklepie nie umieją tego wyjaśnić. Dwa dni temu żona miała 10 pkt. dziś okazuje się że ma tylko 4 pkt?

  • Bąbel 17.11.2020

    Kpina ,że nie ma noży to po co są te akcje .Robienie z ludzi idiotow czas zmienić sklep.

  • klientka 13.11.2020

    Chciałam odebrać nóż za pkt. (ponad 50), ale nic z tego w sklepie ich brak, a obsługa wzrusza ramionami - kiedy będą nie wiedzą !!! To kpiny z klientów - poza tym sugerowane promocje , jeżeli się nie przypilnuje nie są naliczane - nie mam siły kontrolować każdego r-ku - zawsze są jakieś tzw. pomyłki, które po upomnieniu się korygują , ale różnicę oddają w gotówce, a paragon zabierają.

  • Nico 11.10.2020

    Wejście się lepiej za wasz marketing bo to co wyprawiają z promocjami to w głowach się nie mieści. Np. promocja ziemniaków limit 2kg. na karte, wcześniej ćwiartka z kurczaka i wiele innych produktów. Postawcie sobie zajebiscie ważne pytanie albo handlujecie albo udajecie i wyśmiewacie się z klientów.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także