24.10.2016/13:02

Obroty sieci Piotr i Paweł wzrosną w 2016 r. o 7 proc.

Sieć Piotr i Paweł osiąga w październiku 2016 r. wzrost sprzedaży r/r na poziomie 8 proc., zaś sprzedaż LfL rośnie o 3 proc. Władze sieci prognozują że w całym 2016 r. dynamika wzrostu obrotu będzie na poziomie 7 proc.

Władze firmy Piotr i Paweł podkreślają, że dobre wyniki są efektem konsekwentnie realizowanej od dwóch lat  strategii „Najlepszy supermarket taniej niż myślisz”, dynamiczny rozwój  oraz uruchomiony w połowie roku we współpracy z regionalnymi producentami projekt „Targowiska” pozwala realizować tak dobre wyniki.

Obecnie polska sieć posiada 138 supermarketów w całej Polsce. W przeciągu ostatnich 5 lat udało jej  się wzmocnić pozycję rynkową poprzez otwarcie 67 placówek. W br. otwartych zostanie łącznie 11 sklepów, z czego  w  aglomeracji warszawskiej trzy sklepy,  w aglomeracji katowickiej - dwa a w aglomeracji trójmiejskiej sieć otworzy 15. supermarket.

Nowe placówki, zwłaszcza pod względem asortymentu, dostosowane są do lokalnych oczekiwań konsumentów oraz miejsc, w których powstają. Takim przykładem jest Piotr i Paweł otwarty 21 października w warszawskiej Hali Koszyki. Sklep ten to jedna z najnowocześniejszych formuł supermarketu w Polsce, dostosowany do zrewitalizowanego otoczenia, w którym powstał, poprzez zastosowanie innowacyjnego oświetlenia oraz odpowiedniej ekspozycji produktów wyselekcjonowanych dla klienta tej lokalizacji.

Innym pomysłem na dopasowywanie supermarketów do potrzeb Konsumentów jest projekt Targowisk Piotr i Paweł. Klienci supermarketów w miastach takich jak Poznań, Warszawa, Gdańsk, Łódź czy też Wrocław mają szanse poznać smaki produktów regionalnych. Lokalni dostawcy sprzedają w specjalnie zaaranżowanych strefach Piotra i Pawła swoje unikatowe produkty niedostępne w masowej sprzedaży. Obecnie w ramach tego projektu funkcjonuje ponad 100 straganów w 25 placówkach, a obrót Targowisk stanowi istotny element wzrostu obrotu sklepów, w których działają.  

Od wielu lat Piotr i Paweł przekonuje klientów, że profesjonalny supermarket z szerokim wyborem produktów nie musi być drogi, a hasło: Piotr i Paweł „Taniej niż myślisz” nie jest pustym sloganem reklamowym.

Piotr i Paweł to supermarket dla każdego, zarówno dla rodzin z dziećmi o różnym statusie materialnym, jak i  emerytów i studentów, a ceny produktów markowych w supermarkecie Piotr i Paweł porównywalne są do cen dyskontów. Dodatkowo Sieć oferuje Klientom markę ekonomiczną „Lubię” oraz szeroką gamę produktów marki własnej „Zawsze jakość”.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Kajet 25.10.2016

    To jest ewenement żeby polska sieć sklepów rosła na rynku. A jednak Piotrowi i Pawłowi się to udaje. Widać, ile daje tej sieci mądre zarządzanie i inwestowanie.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.