PepsiCo zmienia strukturę organizacyjną w Europie
Christophe Guille, który wcześniej piastował stanowisko dyrektora generalnego i wiceprezesa PepsiCo na Europę Centralną, będzie teraz odpowiedzialny za działania PepsiCo w regionie Europy Centralnej i Bałkanów dla takich marek, jak: Pepsi, Lipton Ice Tea, Lay’s oraz Cheetos.
- Przez ostatnie 50 lat marki przekąsek i napojów PepsiCo kształtują pop kulturę i są uwielbiane przez konsumentów na całym świecie. Jest to szczególnie widoczne w Europie Centralnej i Południowo-Wschodniej. Obserwujemy wiele możliwości rozwoju w tym ważnym regionie i kierując się filozofią PepsiCo "Działanie ze świadomością celu", dążymy do długoterminowego, zrównoważonego wzrostu – powiedział Christophe Guille.
Christophe Guille obejmuje stanowisko dyrektora generalnego PepsiCo na Europę Centralną i Bałkany z efektem natychmiastowym. Będzie nadzorował pracę PepsiCo w następujących krajach: Polska, Słowacja, Czechy, kraje nadbałtyckie, Węgry, Rumunia, Mołdawia, Bułgaria, Serbia, Bośnia i Hercegowina, Czarnogóra, Chorwacja, Była Jugosłowiańska Republika Macedonii, Albania, Grecja, Cypr i Izrael.
Christophe Guille rozpoczął swoją karierę w PepsiCo w 1998 roku kiedy dołączył do firmy przechodząc z przedsiębiorstwa Quaker Oats. Dotychczas pracował w PepsiCo na stanowiskach dyrektora generalnego PepsiAmericas, dyrektora generalnego PepsiCo na Europę Centralną i dyrektora generalnego biznesu napojowego PepsiCo w Rosji.
5