Piotr i Paweł otworzył ultranowoczesny sklep w zabytkowej Hali Koszyki - galeria zdjęć
Sieć supermarketów Piotr i Paweł otworzyła 21 października przy ul. Koszykowej 63 w zabytkowej Hali Koszyki w Warszawie. Piotr i Paweł w Hali Koszyki to jedna z najnowocześniejszych formuł supermarketu w Polsce, dostosowana do zrewitalizowanego otoczenia, w którym powstał.
Sklep sieci Piotr i Paweł w Hali Koszyki to 138 sklep sieci na polskim rynku. Założenia przyświecające odnowionej, przedwojennej Hali - niegdyś kultowemu targowi warszawiaków - znalazły odzwierciedlenie w polskim sklepie. Klimat lokalnego rynku w którym klienci odnajdą aromat świeżego pieczywa, owoców i warzyw oraz zachwycą się ekspozycją ryb i owoców morza, oddany został dzięki nowo zaprojektowanym wnętrzom, meblom oraz odpowiedniemu oświetleniu.
Świeżo przygotowywane kanapki i wyciskane soki, wypiek pieczywa w kamiennym piecu, na bieżąco porcjowane i pakowane wędliny, sery oraz domowe wyroby garmażeryjne to przykłady mini gastronomii pod dachem supermarketu. Klienci poszukujący produktów zdrowych, bądź będący na specjalistycznych dietach odnajdą szeroką gamę produktów bio, bezglutenowych, bezcukrowych, sojowych, niskotłuszczowych oraz superfoods.
Nowością są specjalne strefy i stanowiska do ekspozycji i degustacji promowanych produktów. Owoce i warzywa wyeksponowane zostały nie tylko na drewnianych meblach, lecz również na specjalnych stołach chłodniczych. Dużym ułatwieniem zakupowym, pozwalającym skracać proces zakupowy, jest dostępny w formule samoobsługowej szeroki asortyment produktów świeżych, zarówno serów, wędlin jak i paczkowanego mięsa czy dań gotowych.
Dodatkowej nowoczesności w przedwojennym wnętrzu doda nowa kolorystyka sklepu, elementy drewna, oświetlenia oraz samoobsługowe kasy. Nowością w tym wyjątkowym supermarkecie jest również program lojalnościowy Podwajamy Rabaty, z którego klienci Piotra i Pawła w Hali Koszyki korzystać będą jako pierwsi w Warszawie.
Obecnie Piotr i Paweł posiada 138 supermarketów w całej Polsce, w każdym województwie. W br. sieć otworzy łącznie 11 sklepów, poprzez rozwój organiczny i pozyskiwanie nowych franczyzobiorców. Obroty sieci za rok finansowy 2015 wyniosły 2 123 mln zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2014 o 4,4 proc. W roku 2016 przewidywana jest wyższa dynamika wzrostu obrotu.
3 komentarze
-
29.11.2016
Wszystko by było ok jakby nie ten SZWABSKI FASZYSTOWSKI rosman.
-
26.10.2016
Naprawdę ładny sklep
-
21.10.2016
Przepraszam ale na czym polega jego "ultranowoczesność"? Asortyment taki jak w innych sklepach, meble tak samo, układ sklepu... Określeniem "ultranowoczesny" powinniśmy określać koncept zakupu w krajach wysokorozwiniętych np. Japonii (zakupy w metrze z plakatu za pomocą kodów QR z dostawą do domu) a nie odświeżenie sklepu...
13