29.10.2018/11:43

Producenci stawiają na atrakcyjne opakowania, aby sprzedać produkt

Z każdym rokiem półki sklepowe coraz bardziej uginają się od dużej liczby produktów z tej samej kategorii. Jak wynika z badań Nielsena, właśnie z tego powodu przeciętny konsument zauważa średnio tylko 4 na 10 artykułów. Co marki mogą zrobić, aby się wyróżnić? Jakie czynniki sprawiają, że częściej kupujemy jedne produkty, a ignorujemy inne?

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Karol 30.10.2018

    Dla impulsowych ok, ale co z całą masą pozostałych produktów? czy producenci zauważyli że coraz więcej będzie sprzedaży przez e-commerce zarówno w B2C jak i w B2B i czy udostępniają odpowiednie treści o produktach na swoich stronach, z numerami EAN i zdjęciami dobrej jakości? Proponuję zrobić test i sprawdzić jak wypadają? zdziwicie się jak nawet największe marki nie radzą sobie z tym - np. Wedel i oferta świąteczna

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.