20.11.2018/13:54

Sieć Bobby Burger weszła do kolejnego miasta

Polska sieć burgerowni rozwijająca się we franczyzie otworzyła swój pierwszy lokal w Częstochowie. W tym roku firma otworzyła już 5 lokali - po Poznaniu, Kołobrzegu, Zielonej Górze i Lublinie, przyszedł czas na Częstochowę. W drugiej połowie listopada Bobby Burger uruchomił swój pierwszy lokal w tym mieście. To oznacza, że pod szyldem tej sieci burgerowni funkcjonuje 38 lokali w 17 miastach Polski.

Nowy lokal o powierzchni 130 mkw. znajduje się na drugim poziomie Galerii Jurajskiej, niedaleko kina Cinema City.

– Galeria Jurajska w Częstochowie to największe i chętnie odwiedzane centrum handlowe. To nie tylko miejsce na zakupy, ale także miejsce spotkań i relaksu, m.in. w kinie czy w przynależących do galerii, niedawno zrewitalizowanych bulwarach Warty. W podobnych kategoriach mieszkańcy dużych aglomeracji postrzegają również burgerownie: chętnie umawiają się w nich ze znajomymi, gdzie oprócz jedzenia miło spędzają czas. Liczymy, że tak samo będzie w przypadku Częstochowy – mówi Maciej Sobolewski, marketing manager sieci Bobby Burger.

Marka Bobby Burger rozwija się w oparciu o system franczyzowy oraz otwarcia lokali własnych. Burgerownia w Częstochowie to już 13 lokal własny. Bobby Burger posiada także 25 lokali franczyzowych na terenie całej Polski.

– Zwiększenie liczby punktów własnych jest bardzo ważne z punktu widzenia rozwoju naszej marki. Otwarcie lokalu w Częstochowie jest kolejnym krokiem w ekspansji na polskim rynku – mówi Maciej Sobolewski, marketing manager sieci Bobby Burger.

W ofercie częstochowskiego Bobby Burgera poza flagowymi burgerami 100 proc. wołowina, można znaleźć burgery wegetariańskie, frytki, onion rings, mozzarella sticks oraz lemoniadę. Bobby Burger to marka tworzona dla aktywnych i dynamicznych osób, lubiących wielkomiejski gwar. Jej początki sięgają 2012 roku, kiedy to dwóch znajomych wyruszyło food truckiem na ulice Warszawy. Zaledwie rok później pojawił się pierwszy lokal w samym centrum stolicy, przy ul. Żurawiej.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.