07.02.2019/11:00

Sieć Makro rozwija ofertę produktów marki własnej

Sieć Makro wprowadziła na początku 2018 r. produkty pod marką Makro Premium. Obecnie w hurtowniach firmy dostępnych jest już blisko 1000 produktów marki własnej oznaczonych brandami Makro Chef, Makro Premium i Makro Professional (produkty Non Food).

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.