04.03.2017/12:44

Stokrotka notuje w lutym br. wzrost sprzedaży, ale LfL leci w dół

Sieć Stokrotka - należąca do grupy Emperia Holding S.A. - osiągnęła w lutym 2017 r. wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 186 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w lutym 2016 r. o ok. 2,0 proc..

Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-luty wyniosły 374 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 r. o 3,3 proc.

W lutym 2017 r. sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki spadła o około 2,7 proc. w porównaniu do lutego 2016 r., a LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - luty 2017 r. spadł o około 2,1 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2016 r. Uwzględniając korektę z tytułu krótszego o jeden dzień lutego bieżącego roku w porównaniu do roku ubiegłego wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wyniósł około 0,7 proc.

Natomiast sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w lutym 2017 r. wzrosła o około 6,9 proc. w porównaniu do lutego 2015 r., a wzrost LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - luty 2017 r. w porównaniu do analogicznego okresu 2015 r. wyniósł około 4,3 proc..

W lutym 2017 r. otworzono 2 markety. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 0,4 tys. mkw. Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec lutego 2017 r. wyniosła 375. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec lutego 2017 r. wyniosła 175,5 tys. mkw.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.