17.05.2014/13:45

Tuzy światowego handlu

Działający w 28 krajach, amerykański Wal-Mart nieustannie stoi na czele rankingu największych sieci handlowych sektora FMCG. Na drugiej pozycji, ale z obrotami ponad cztery i pół razy niższymi plasuje się brytyjskie Tesco, obecne w 13 krajach (m.in. w Polsce). W czołowej dziesiątce rankingu znalazły się również inne znane z naszego rynku szyldy: Carrefour, Lidl i Kaufland (Grupa Schwarz), Real i Makro C&C (Grupa Metro) oraz Aldi. 



(GSZ)

Wiadomości Handlowe, Nr 5 (135) Maj 2014

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.