05.06.2017/11:58

W internecie produkt można wspierać na wiele sposobów

– Nie negujemy sensu reklamowania produktu w telewizji. Zachęcamy jednak do wspierania takich kampanii działaniami w internecie, które pozwalają o wiele precyzyjniej docierać do grup docelowych konsumentów – mówił na Kongresie Rynku FMCG 2017 Michał Wełna z agencji reklamowej Uszka w Barszczu.

– Facebook posiada bardzo dobry system sprzedażowy, lepszy niż telewizja, pozwalający dotrzeć precyzyjnie do konkretnych klientów, tam kupujemy określony zasięg – mówił Michał Wełna, media&strategy director w agencji reklamowej Uszka w Barszczu.

Jak tłumaczył na Kongresie Rynku FMCG 2017, w przeciwieństwie do telewizji, na Facebooku można przygotowywać dla konsumentów różne komunikaty – np. przez pierwszą część kampanii budujące świadomość marki, a dopiero w drugiej część – prezentująca produkty.

– Takie kampanie można badać przy pomocy Nielsena. Dzięki takiej kampanii chęć zakupowa jednego z reklamowanych przez nas produktów wzrosła o 13 proc. w porównaniu do okresu przed kampanią – mówił Michał Wełna.

Agencja reklamowa Uszka w Barszczu zrobiła tak na przykładzie marki Sery z Goliszewa. – Na etapie świadomościowym wprowadzaliśmy klientów w świat serowarstwa, a na kolejnym etapie –pokazywaliśmy sery podane w apetyczny sposób i wzbudzaliśmy u klientów ochotę na ich zjedzenie. Dopiero w ostatniej fazie pokazywaliśmy packshoty samych produktów i zachęcaliśmy klientów do szukania tych konkretnych serów w sklepach – opisuje media&strategy director w agencji reklamowej Uszka w Barszczu.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.