20.10.2020/09:26

Właścicielu sklepu - zacznij sprzedawać online, z blisko.pl to bardzo proste!

Klient robi zakupy jak na kartce z ołówkiem i wysyła listę do sklepu. Pracownicy pakują produkty i wysyłają powiadomienie o gotowości do ich odbioru. Klient odbiera zakupy osobiście i płaci na miejscu. Proste, prawda? 

Taką opcję w formie „Zamów online i odbierz osobiście” oferuje platforma blisko.pl kierując swoją ofertę do lokalnych sklepów spożywczych. Dzięki prostej i intuicyjnej obsłudze każdy sklep posiadający komputer, tablet lub telefon z podłączeniem do Internetu może zacząć sprzedawać swoje produkty online. Jeśli jesteś właścicielem jednego lub kilku sklepów – zobacz, jak prosto możesz rozpocząć sprzedaż online.

Co zyskujesz?
•    Twój sklep przyjmuje zamówienia online w prosty sposób
•    Poszerzasz grono klientów
•    Zwiększasz liczbę zakupów 
•    Twój sklep jest w Internecie bardziej widoczny

Blisko.pl zapewnia także pełne wsparcie w prowadzeniu sprzedaży, wszelkie niezbędne materiały reklamowe dla sklepu i klientów oraz dostęp do narzędzi przeznaczonych do obsługi zamówień online.

Jak zacząć?
1.    Zarejestruj swój sklep na blisko.pl – pamiętaj, aby dodać maila i telefon, który będzie dostępny dla osób obsługujących zamówienia
2.    Sprawdź swoją skrzynkę email – otrzymasz email z linkiem weryfikacyjnym
3.    Uzupełnij informacje o Twoim sklepie (m.in. godziny otwarcia) i zapisz zmiany
4.    Jesteś gotowy do przyjmowania zamówień online!
5.    Informacje o nowych zamówieniach każdorazowo otrzymasz na wskazany e-mail i telefon

Platforma blisko.pl nie ingeruje w płatności między sklepem a klientem - za zakupy klient płaci na miejscu, przy kasie, jak zwykle.

Pierwsze sklepy dołączyły do platformy we wrześniu w ramach programu pilotażowego. Obecnie sieć sklepów blisko.pl cały czas rośnie, by docelowo pokryć nie tylko duże miasta, ale także dotrzeć do mniejszych miejscowości. To idealny moment, aby dołączyć do platformy na preferencyjnych warunkach.

- Mimo że jesteśmy na platformie blisko.pl stosunkowo krótko, to obsłużyliśmy już kilka zamówień online. Rejestracja jest banalnie prosta, a obsługa zamówień szybka i nieangażująca. Dzięki współpracy Selgros Cash & Carry i blisko.pl mamy bardzo atrakcyjne warunki. W tym momencie to dla nas jedyna możliwość konkurowania z większymi graczami na rynku, a nasi Klienci są bardzo zadowoleni, że mamy taką usługę. Moim zdaniem obecnie oferowanie takiej usługi nawet w najmniejszym sklepie to niemal konieczność. - mówi Michał Ciesiółka, właściciel sklepu TAD Market w Poznaniu.

Platforma blisko.pl to proste rozwiązanie, wygodne i dla sklepu, i dla klienta. My także jesteśmy klientami - mamy więc nadzieję, że ten model współpracy sprawdzi się także w czasie po pandemii!

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także