REKLAMAProxi.cloud 11-25.10.2019
Na zdj. sklep sieci Krakowski Kredens

Na zdj. sklep sieci Krakowski Kredens (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Strona 2 z 2
REKLAMA

Czy na znajdującą się na skraju upadłości Almę ktoś może jeszcze mieć jakiś pomysł? - Trzymam kciuki za Almę, w moim odczuciu jest na nią miejsce na polskim rynku - mówi Mikołaj Lipiński. W jego opinii, delikatesowa sieć była "trochę źle wypozycjonowana".

- Szedłbym bardziej w stronę Piotra i Pawła, z rozbudowaną kategorią premium, bo mamy zbyt mało zamożnych ludzi w kraju, aby samodzielnie "utrzymali Almę". Zwłaszcza, że dzisiaj dla wielu zamożnych ludzi nie jest już wstydem wejść na zakupy do Lidla czy Biedronki, co jest ogromną zasługa działów marketingu tych sieci. Dyskonty stają się premium, a brakuje sklepu formatu Piotra i Pawła, gdzie moglibyśmy też kupić świeżego homara, łososia z Indii, czy rosyjski kawior - ocenia członek zarządu BlackPartners.

Dziś rano za jeden papier Almy płacono na warszawskiej giełdzie nawet 1,22 zł. To trzykrotnie więcej, niż w poniedziałek przed opublikowaniem komunikatu dot. planów sprzedaży zorganizowanej części przedsiębiorstwa - wówczas kurs akcji wynosił ok. 40 gr.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 8

  • 7
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~kel 1 ponad rok temu

    pewnie!!!!!................ktoś akcje sprzeda po nowej cenie a potem pójdzie info ze nici z przejęcia i wrócą do wartości groszowej

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony