REKLAMAROS-SWEET - MORESO - baner glówny (wrzesień 2018)

(Fot. materiały prasowe)

Wystartowała kampania lodów Koral oraz lodów Grand z segmentu premium. Kampanię rozpoczynają spoty reklamowe oraz wielki konkurs przyjemności „Grand Błogie chwile”.

REKLAMAFBK 2018 - belka w artykułach - (sierpień-wrzesień 2018)

W TVP rozpoczęła się emisja dwóch spotów reklamowych. Pierwszy z nich to reklama skierowana do młodzieży, przypominająca o letnich beztroskich dniach. Drugi spot, inspirowany filmami o legendarnym Jamesie Bondzie, promuje lody Grand Gold, które w tym roku pojawią się w sprzedaży w kilku nowych smakach: Mint, Orange i Coconut.

Kampania jest zaplanowana w najlepszym czasie reklamowym, obejmuje m.in. sponsoring prognozy pogody w głównym wydaniu wiadomości oraz po Teleexpresie. Kampania telewizyjna potrwa do czerwca. Jest wsparta emisją spotów w Multikinie, sieci kin niezależnych na terenie całego kraju, działaniami w Internecie oraz radiu.

Kampanię lodów Grand wspierać będzie konkurs konsumencki „Grand Błogie chwile, w którym do wygrania będzie 500 nagród, w tym wycieczki na Gran Canaria. W jury konkursu znajdzie się m.in. blogerka kulinarna Sylwia Ładyga. Konkurs wsparty będzie m.in. spotem konkursowym lodów Grand, materiałami POS, reklamą w wybranych serwisach internetowych i mediach społecznościowych.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony