REKLAMAeFRESH - SELENA nr 3 - Baner Główny (14-21.11.2018)

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Spoty i reklamy, w których występują aktualnie właściciele firmy Polmlek: Jerzy Borucki, Andrzej Grabowski, to nie jedyny pomysł Lidla w nowej kampanii reklamowej. Firma podjęła współpracę z łącznie czterema firmami.

Jak poinformował Lidl, oprócz firmy Polmlek, współpracę podjęły: Serpol Cosmetics, Nowel i AMI. To polskie firmy m.in. z branży kosmetycznej, piekarniczej i mięsnej.

Przypomnijmy, Lidl od wielu miesięcy w swoich spotach prezentował polskich dostawców produktów. W pierwszych tygodniach 2018 r. Lidl prowadził kampanię, w której pojawiali się dostawcy warzyw i owoców, reklamujący Ryneczek Lidla.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony