REKLAMAATLANTA POLAND (BAKAL - Konkurs) - Baner Główny  (czerwiec 2018)

(fot. mat. pras.)

Firma Limpol ogłosiła zakończenie prac rebrandingowych marki własnej Vera. Marka funkcjonująca zarówno na polskim rynku detalicznym jak i w sektorze HoReCa, przeszła wizerunkową metamorfozę. 

REKLAMAROS-SWEET (MORESO - ORZESZKI) - Baner Główny (24-30.06.2019

Nowa strategia marketingowa podkreśla wartości marki i wyróżnia się spójną identyfikacją wizualną. Na sklepowych półkach pojawiły się produkty spożywcze z całego świata w nowej atrakcyjnej szacie graficznej z nowym hasłem „Vera. Cały świat w twojej kuchni!”. 

W 2018 roku rozpoczęto działania w obrębie nowej strategii marketingowej. Zarząd firmy podjął decyzję o rebrandingu marki oraz o ujednoliceniu swojej identyfikacji wizualnej. Limpol na bieżąco śledzi nowe trendy i tendencje rynkowe – chce komunikować się z otoczeniem w nowy lepszy sposób. 

Marka Vera odświeżyła swój wygląd, nabrała mocy a ponad 120 produktów w ofercie zyskało nowe etykiety. Firma w swoim przekazie kładzie nacisk na pochodzenie, najwyższą jakość oraz przystępną cenę importowanych produktów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony