REKLAMAPEKAES - baner glówny 16-30.09.2019
(fot. pixabay)

(fot. pixabay)

Chcą wydawać, ale nie mają pieniędzy - milenialsi zmieniają oblicze polskiej gospodarki - pisze Rzeczpospolita powołując się na badania firmy IQS.

REKLAMAKAiN - belka w artykułach (sierpień-wrzesień 2019)

Przeciętny polski milenials dysponuje miesięcznie od 1658 do 2300 złotych na wydatki. Połowa tych pieniędzy, jak podaje IQS, idzie na podstawowe potrzeby, jak mieszkanie czy dojazdy. Aż 10 proc. swojego budżetu przeznaczają na imprezy i rozrywkę.

Mimo gadżeciarstwa, milenialsi poszukują okazji do zakupu tańszych produktów. Większość tej grupy społecznej czeka wręcz na promocje.

Dla handlu nowe trendy oznaczają konieczność zmian w akcjach promocyjnych czy podejściu do klienta. Milenialsi zwracają także uwagę na system skojarzeń z marką.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony