7 grudnia 2019
W niemieckim Cottbus, w hurtowni Edeka C + C Großmarkt, funkcjonuje osobna kasa dla "przeważnie polskich klientów". Jak donosi Wirtualna Polska, jest tak już...
Aż 72 proc. Polaków deklaruje spożywanie suplementów diety, a jeszcze więcej, bo 86 proc. uważa, że konsumowanie tych produktów jest korzystne. Co drugi Polak...
6 grudnia 2019
Spar Group w swoim pierwszym sklepie w Polsce, czyli Eurosparze w warszawskim centrum handlowym Blue City, zaprezentowało koncept kawiarni Bean Tree Cafe. To dopiero zalążek tego,...
5 grudnia 2019
4 grudnia 2019
24 listopada 2019
Choć do Black Friday został jeszcze prawie tydzień już teraz Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta pokazuje, że tego dnia na konsumentów może czekać wiele przykrych...
21 listopada 2019
20 listopada 2019
19 listopada 2019
Co trzeci przedsiębiorca, prowadzący sprzedaż detaliczną, zainstalował terminal płatniczy w ramach programu Polska Bezgotówkowa. Wciąż jednak są miejsca, gdzie można...
2 grudnia 2019
28 listopada 2019
Tesco realizuje strategię 4R, w ramach której eliminuje opakowania z tworzyw nie nadających się do recyklingu. Sieć walczy także ze zbyt dużymi opakowaniami.
3 grudnia 2019
Rządowy projekt nowelizacji ustawy o podatku od sprzedaży detalicznej wpłynął do Sejmu 28 listopada i otrzymał numer druku (40). 3 grudnia projekt skierowany został do...
PRZEMYSŁ I PRODUCENCI
Napoje i piwo
Alkohole mocne i wina
KALENDARIUM KONFERENCJI
19 listopada 2019, 12:35
wiadomoscihandlowe.pl
Marcin Cyganiak (Wiadomości Handlowe)
– Polska charakteryzują się niesamowicie wysokim wskaźnikiem optymizmu konsumenckiego. Widać to także w kategoriach alkoholi i napojów bezalkoholowych – mówił Marcin Cyganiak, dyrektor komercyjny firmy Nielsen, podczas Kongresu Alkohole i Napoje 2019.
Ekspert zaznacza, że po raz pierwszy w historii badań Nielsena, poziom optymizmu konsumenckiego jest większy niż średnia europejska. Wyprzedza także znacznie średnią światową.
Dla polskich konsumentów to dobry czas, aby kupować i wydawać więcej. – Na fali tych trendów widzimy też zmiany w kategoriach alkoholi i napojów bezalkoholowych. Polacy nie zwiększają wolumenu spożywanych produktów, ale widzimy szybki wzrost wartości sprzedaży. Rośnie wartość koszyka alkoholowego i bezalkoholowego – powiedział Cyganiak i dodał, że jest to efekt większego zainteresowania produktami z segmentu premium, a także spadek znaczenia segmentu economy.
W ostatnich latach zmiany na rynku alkoholi są dynamiczne. Przykładowo, w sektorze piwowarskim
O zaletach plastikowych opakowań, zwłaszcza butelek typu PET, przekonywał podczas Kongresu
Poleć innym
Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zdjęć: 9
zdjęć: 79
29 listopada 2019
zdjęć: 6
zdjęć: 112
26 listopada 2019
22 października 2019
28 września 2019
19 września 2019
Na portalu wiadomoscihandlowe.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.