REKLAMAATLANTA POLAND - BAKAL - ŚWIĘTA - BANER GŁÓWNY (GRUDZIEŃ 2019)
Marcin Cyganiak

Marcin Cyganiak (Wiadomości Handlowe)

– Polska charakteryzują się niesamowicie wysokim wskaźnikiem optymizmu konsumenckiego. Widać to także w kategoriach alkoholi i napojów bezalkoholowych – mówił Marcin Cyganiak, dyrektor komercyjny firmy Nielsen, podczas Kongresu Alkohole i Napoje 2019.

REKLAMAStoisko mięsne - belka w artykuła (14.11.-31.12.2019)

Ekspert zaznacza, że po raz pierwszy w historii badań Nielsena, poziom optymizmu konsumenckiego jest większy niż średnia europejska. Wyprzedza także znacznie średnią światową.

Dla polskich konsumentów to dobry czas, aby kupować i wydawać więcej. – Na fali tych trendów widzimy też zmiany w kategoriach alkoholi i napojów bezalkoholowych. Polacy nie zwiększają wolumenu spożywanych produktów, ale widzimy szybki wzrost wartości sprzedaży. Rośnie wartość koszyka alkoholowego i bezalkoholowego – powiedział Cyganiak i dodał, że jest to efekt większego zainteresowania produktami z segmentu premium, a także spadek znaczenia segmentu economy.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony