REKLAMAHELIO - Baner Główny - Popcorn (18-24.02.2019)

Blisko połowa Polaków w restauracji do posiłku zamawia wodę – wynika z badania przeprowadzonego przez ARC na zlecenie jednego z producentów wody.

REKLAMAMAGO - belka w artykułach - luty-marzec 2019

(Fot. Pixabay)

Częściej od wody wybieranym napojem przez gości lokali gastronomicznych są tylko soki.
Głównym powodem wyboru wody, wskazanym przez 83 proc. badanych, są względy zdrowotne, 69 proc. robi to ze względu na smak.

Woda jest napojem, który Polacy bardzo często zamawiają w restauracjach (46 proc.), chętniej do posiłku zamawiany jest tylko sok (63 proc.). na wodę częściej decydują się kobiety niż mężczyźni, a także seniorzy i osoby z wykształceniem wyższym i średnim. Wskazuje to, że im większa świadomość i motywacja do dbania o zdrowie, tym częściej sięgamy po wodę, którą postrzegamy jako zdrowe rozwiązanie. Takie przekonanie dominuje wśród osób w wieku 25-34 lata (92 proc.). W drugiej kolejności decyduje smak, a dalej oszczędność – dla 48 proc. z tej grupy badanych woda jest opcją ekonomiczną. Wśród młodszych (18-24) ten powód wskazało 54 proc.


Badanie pt. „O czym Polacy rozmawiają przy stole” przeprowadziła agencja ARC na zlecenie producenta wody Kinga Pienińska

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 7

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 2
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony