REKLAMAMarket Roku 2018  - baner główny

Firma Spar uruchomiła w Polsce nową aplikację mobilną. Projekt pod nazwą "My App, my SPAR", ma wpisywać się w nową strategię firmy określaną mianem “My Neighbourhood, my SPAR”.

REKLAMAEC Alkohole - belka w artykułach - DRINCO II

(fot. materiały prasowe)

Aplikacja ma ułatwić proces robienia zakupów przez klientów firmy. Dostępne są takie narzędzia, jak np. możliwość tworzenia listy zakupów, którą można się następnie dzielić przez maila lub wiadomość tekstową, a także umożliwia dostęp do obecnych promocji w sklepie.

W aplikacji dostępna jest również broszura "Ze smakiem", która do tej pory była dostępna na stronie głównej sieci. 

Spar chwali się również współpracą z Google Maps, dzięki której klienci mogą znaleźć najbliższy sklep sieci, a następnie włączyć nawigację, która pokieruje ich do punktu. 

Spar zapowiada dalszy rozwój aplikacji, m.in. przy wykorzystaniu nowych narzędzi, jak skanera kodów kreskowych i notyfikacji.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"