REKLAMAJACOBS - PRIMA - Baner Główny (październik 2019)

Sieć Żabka Polska rozwija komunikację z klientami o nowy kanał rozrywkowy „Kumaty” w serwisie YouTube.

REKLAMATOTA - belka w artykule (17-27.10.2019)

(fot. archiwum)

Nowy kanał Żabki powstaje we współpracy z popularnymi youtuberami Abstra. Sieć zapewnia, że będzie można w nim znaleźć m.in. „zabawne skecze oraz niecodzienne wyzwania”.

Sieć Żabka liczy ponad 5500 sklepów. Jej sklepy odwiedzane są codziennie przez 2 mln klientów. Firma chwali się też, że 12 mln Polaków mieszka w odległości nie większej niż 300 metrów od najbliższej Żabki.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony