05.02.2019/08:38

Aldi zmienia strategię promocji marek

Niemieckie sieci handlowe: Aldi Nord i Aldi Süd zmieniają podejście do akcji promocyjnych. Jak podaje serwis Planet Retail, zamiast kampanii "każdego dnia niska cena" firmy postawią na okresowe promocje wybranych produktów.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Nnn 05.02.2019

    ALDI konkuruje z REWE? -no raczej nie. Zupelnie inna klientela. ALDI najtańsze dyskonty w Niemczech a REWE najdroższe markety -supermarkety z przebitka cenowa na niektóre produkty nawet 200%. Do REWE idzie wtedy gdy, trzeba coś koniecznie kupić a nie ma w pobliżu innego sklepu, lub dla najbogatszej klienteli.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.