05.02.2019/08:38

Aldi zmienia strategię promocji marek

Niemieckie sieci handlowe: Aldi Nord i Aldi Süd zmieniają podejście do akcji promocyjnych. Jak podaje serwis Planet Retail, zamiast kampanii "każdego dnia niska cena" firmy postawią na okresowe promocje wybranych produktów.

Jako pierwsze promowane będą produkty: Coca-Cola w butelce 1,25l oraz masło Kerrygold o gramaturze 250g.

Analitycy wskazują, że ruch sieci wynika ze zmieniającego się podejścia konsumentów. Kładą oni coraz większy nacisk na produkty markowe. Oprócz tego Aldi zaczął przegrywać wojnę cenową ze swoimi największymi konkurentami - sieciami Lidl i Rewe, które mają szerszą ofertę znanych marek i są w stanie prezentować na nie niższe ceny, m.in. dzięki selektywnym promocjom.

Według Planet Retail, ruch sieci Aldi może rozpocząć nową rundę w wojnie cenowej. na niemieckim rynku handlowym. Będzie ona niezwykle ciekawa, gdyż już teraz firmy operują na bardzo niskich marżach, niezbędne jest więc oparcie się na kluczowych partnerach handlowych.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Nnn 05.02.2019

    ALDI konkuruje z REWE? -no raczej nie. Zupelnie inna klientela. ALDI najtańsze dyskonty w Niemczech a REWE najdroższe markety -supermarkety z przebitka cenowa na niektóre produkty nawet 200%. Do REWE idzie wtedy gdy, trzeba coś koniecznie kupić a nie ma w pobliżu innego sklepu, lub dla najbogatszej klienteli.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.