10.09.2020/09:15

Auchan Retail France rozpoczyna drugi etap transformacji

Strategia rozwoju francuskiego detalisty nazwana Auchan 2022, ma na celu fundamentalną zmianę oferty oraz wprowadzenie nowego modelu działania opartego na dwóch strategicznych filarach: bycie wyznacznikiem dobrego, zdrowego i lokalnego detalisty oraz poprawę jakości życia konsumentów. Planowana jest też optymalizacja zarządzania łańcuchem dostaw i redukcja zatrudnienia.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

Więcej na temat:

2 komentarze

  • bgt 11.09.2020

    A coś o Auchan Polska? Tam te duże zmiany tego roku, analogicznie własciwie do Francji

  • Oby się udało 10.09.2020

    Oby im się udało. Auchan to bardzo dobre hipermarkety. Szkoda, że nie ma już u nas Geant. Też sympatyczne hipermarkety.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także