05.08.2016/12:34

Biedronka zwiększyła wydatki na reklamę telewizją o ponad 760 proc.

Przeszło 19 mln zł wydał koncern Jeronimo Martins (właściciel sieci Biedronka) w lipcu br. na reklamę w polskiej telewizji – wynika z danych serwisu Wirtualne Media. Oznacza to ponad 7,5-krotny wzrost w porównaniu do tego samego miesiąca 2015 r. Lidl zainwestował o niemal 35 proc. więcej (30,76 mln zł). Wygląda na to, że sieci walczą o klientów wydających pieniądze z Programu 500+.

Liderem zestawienia reklamodawców przygotowanego przez Wirtualne Media jest firma Aflofarm, która w lipcu 2016 roku przeznaczyła na spoty w TV 113,51 mln zł. Jej wydatki zmalały jednak rok do roku o 30,39 proc. Kolejne miejsca zajęły: Procter & Gamble (49,89 mln zł; wzrost o 15,80 proc.) i T-Mobile (44,56 mln zł; +125,58 proc.).

Na uwagę zasługuje rekordowy wzrost Jeronimo Martins, wynoszący 760,81 proc. Sporo więcej na reklamę wydały też Pepsico (+44,20 proc.), Lidl (+34,86 proc.) i Maspex Wadowice (+34,80 proc.)

Prezentowane wpływy i wydatki reklamowe nie uwzględniają rabatów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.