28.09.2016/14:48

Cydrownia S.A. szuka chętnych na swoje akcje. Kto postawi na producenta cydru?

Cydrownia S.A. – największy niezależny producent cydru w Polsce - planuje intensyfikację produkcji i dystrybucji oraz budowanie silnej marki polskiego cydru, m.in. poprzez wprowadzenie na rynek „Regałów – Przewodników Cydrowych”. W tym celu wyemitowała na portalu equity crowdfundingowym 13,4 tys. akcji, każda o wartości 30 zł.

Właściciele firmy Cydrownia S.A., posiadającej w swoim portfolio marki Cider Inn, Dzik Polski Cydr oraz Cydr Grójecki, wierzą, że to idealny moment na ekspansję i rozwój firmy poprzez realizację nowego konceptu sprzedażowego. Zwłaszcza wobec sprzyjającej koniunktury, jak również faktu, że Polacy są otwarci na nowe rodzaje niskoprocentowych alkoholi, a także coraz bardziej doceniają lokalne marki oraz produkty.

Zgodnie z prognozami ekspertów, do 2019 roku sprzedaż cydru będzie zwiększać się w tempie 30 proc. rocznie, jest to więc kategoria alkoholi niskoprocentowych o największej dynamice wzrostu.

- Wierzymy, że w kraju będącym w światowej czołówce producentów jabłek, warto inwestować w maksymalne wykorzystanie rodzimych owoców. Tym bardziej, że, jak mówią prognozy, w ciągu najbliższych kilku lat rynek cydru w Polsce osiągnie poziom 40 milionów litrów rocznej sprzedaży. Chcemy więc mieć jak największy udział w tym rodzącym się, nowym segmencie – mówi Marek Kapuściński, przewodniczący Rady Nadzorczej Cydrownia S.A.

Kluczem do ekspansji Spółki ma być wprowadzenie do sklepów w całej Polsce tysiąca specjalnych „Regałów – Przewodników Cydrowych”. Pozwolą one na skuteczniejsze wyeksponowanie oferty cydrów, jak również przyspieszenie procesu decyzyjnego u klientów.

 - To selekcja, w której każdy znajdzie coś dla siebie: od najbardziej wymagającego konesera cydrów po tych, którzy po prostu mają ochotę napić się smacznego, lekkiego alkoholu z jabłek – mówi Robert Sieradzki, prezes zarządu Cydrownia S.A. Firma testuje już swój koncept sprzedażowy w kilku sieciach delikatesowych na terenie dużych ośrodków miejskich w całej Polsce, m.in. w sieci Piotr i Paweł czy Organic Farma Zdrowia.

Aby pozyskać środki na rozwój, Cydrownia postawiła na społecznościowe finansowanie udziałowe na platformie Beesfund.com. Firma wyemitowała 13,4 tys. akcji o łącznej wartości 402 tys. zł . Cena jednej akcji to 30 zł. Sprzedaż akcji potrwa dwa miesiące.

Co zyskają nowi udziałowcy Cydrowni? Poza imiennymi akcjami Spółki, akcjonariusze otrzymają zniżki przy zakupie cydru, markowe gadżety oraz możliwość partycypacji w przyszłych zyskach firmy. Przyczynią się również do rozwoju produkcji oraz budowania silnej marki polskiego cydru.

Właściciele Cydrowni liczą, że poza ekspansją na rodzimym rynku, uda się im również wkrótce dotrzeć z polskim cydrem do zagranicznych konsumentów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.