10.05.2024 / 19:33
StoryEditor

Kto rano wstaje, ten... proszku nie dostaje. A przynajmniej w Lidlu

Pracownicy Lidla wykupili produkty promocyjne (Shutterstock)
Promocja na chemię gospodarczą w Lidlu stała się takim hitem, że niektórych produktów zabrakło dla klientów sklepu, bo wykupili je pracownicy. Tuż po otwarciu dyskontu w Puławach klienci zastali puste półki.

Kolejka do sklepu Lidl w Puławach ustawiła się jeszcze przed otwarciem drzwi dyskontu. Aby kupić produkty chemii domowej w obniżonej cenie niektórzy czekali na otwarcie przed godziną 6 rano. Sprawę opisuje reporter portalu wp.pl, który był świadkiem wydarzenia.

Proszkowa afera w Lidlu

Tylko 10 maja miała obowiązywać promocja na wybrane produkty, m.in. na proszek do prania Ariel. Właśnie tego produktu nie było na półkach już 5 minut po otwarciu sklepu. Okazuje się, że został on wykupiony przez obsługę dyskontu.

Dziennikarz Wirtualnej Polski był świadkiem sytuacji, kiedy jedna z pracownic skanowała przy kasie samoobsługowej wózek sklepowy wypełniony opakowaniami produktu. Poproszony o komentarz w tej sprawie kierownik sklepu odmówił wypowiedzi. Stwierdził jedynie, że nie widzi nic niewłaściwego w zachowaniu pracowników.

Klienci oburzeni z powodu zachowania sprzedawców

Zachowaniem sprzedawców byli za to oburzeni klienci. Z ich wypowiedzi wynikało, że niektórzy przyjechali do sklepu wcześnie rano tylko po wybrany proszek.

Promocja obowiązująca 10 maja br. dotyczyła wszystkich produktów chemicznych do sprzątania, zmywania i prania. Drugi, tańszy lub w tej samej cenie produkt był o 80 proc. tańszy. Oferta obowiązywała po aktywacji kuponu w aplikacji i obowiązywał na nią limit dwóch opakowań na kupon.

20.11.2025 / 17:29
StoryEditor
Ekologiczne inwestycje Ambra. Jak producent napojów alkoholowych zmienia swoje procesy?
Zarząd Grupy Ambra (fot. Grupa Ambra)

Zakład produkcyjny Ambra w Woli Dużej realizuje działania, które mają zmniejszać wpływ przemysłu na środowisko. Firma konsekwentnie wprowadza rozwiązania wpływające na zużycie energii, wody oraz emisje.

Wśród działań zrealizowanych przez Grupę Ambra znaczącą część stanowią projekty wykorzystujące odnawialne źródła energii. Największą instalacją jest farma fotowoltaiczna o mocy ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2025 / 14:06
StoryEditor
Świąteczne zakupy Polaków coraz wcześniej. Jak zmieniają się wydatki i zwyczaje konsumentów i co ma do tego AI?
Zakupy świąteczne 2025. Ile wydadzą Polacy? (fot. Shutterstock)

Polacy coraz wcześniej przygotowują się do świąt, a wielu z nich rozpoczyn poszukiwania prezentów już w listopadzie. Jednocześnie budżet świąteczny jest dość wysoki, a do tego konsumenci są skłonni go przekraczać. Jak z mieniają się wydatki i zwyczaje konsumentów?

Tegoroczne dane pokazują, że 29 proc. Polaków zaczyna poszukiwania prezentów już w listopadzie. Niemal połowa badanych planuje część wydatków z wyprzedzeniem, licząc na niższe c...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. grudzień 2025 19:11