10.05.2024 / 17:15
StoryEditor

Leroy Melin ma już 80 sklepów w Polsce. W nowym markecie jest więcej kas samoobsługowych niż z obsługą

Sklep Leroy Merlin w Koszalinie (Leroy Merlin)
Sklep Leroy Merlin w Koszalinie (Leroy Merlin)fot. Leroy Merlin
Sklep Leroy Merlin w Koszalinie (Leroy Merlin)
Sklep Leroy Merlin w Koszalinie (Leroy Merlin)fot. Leroy Merlin
Sklep Leroy Merlin w Koszalinie (Leroy Merlin)
Sklep Leroy Merlin w Koszalinie (Leroy Merlin)fot. Leroy Merlin
Sklep Leroy Merlin w Koszalinie (Leroy Merlin)
Sklep Leroy Merlin w Koszalinie (Leroy Merlin)fot. Leroy Merlin
Sklep Leroy Merlin w Koszalinie (Leroy Merlin)
Sklep Leroy Merlin w Koszalinie (Leroy Merlin)
Sklep Leroy Merlin w Koszalinie (Leroy Merlin)
Sklep Leroy Merlin w Koszalinie (Leroy Merlin)
Sieć sklepów remontowo-budowlanych Leroy Merlin uruchomiła 80. sklep w Polsce. Nowa placówka wystartowała w Koszalinie. W województwie zachodniopomorskim sieć ma pięć sklepów.

Leroy Merlin utworzył w Koszalinie swój 80. sklep. Obiekt liczy ponad 9 tys. metrów kwadratowych powierzchni handlowej sklepu, z czego ponad 2 tysięcy metrów kwadratowych na zewnątrz. W asortymencie znajduje się 32 tysiące artykułów budowlanych, remontowych i dekoracyjnych.

Kasy samoobsługowe i część dla profesjonalistów

Sklep wyposażono w osiem kas samoobsługowych i pięć  kas tradycyjnych, w tym jedną w części sklepu z wyposażeniem ogrodu i roślinami, dwie w punkcie drive-in oraz jedną kasę mobilną.

Market budowlany ma strefę obsługi klientów PRO. Profesjonalistom wydzielono kasę dedykowaną tylko dla nich. Zorganizowano również punkt odbioru produktów wielkogabarytowych typu drive-in, umożliwiający ładowanie towaru prosto do auta.

Nacisk na usługi dodatkowe

– Odwiedzający nas klienci, zarówno indywidualni, jak i profesjonaliści, mogą liczyć na w pełni merytoryczną, zindywidualizowaną obsługę przez doradców. Nasza ekipa zajmie się wszystkim, dzięki czemu klient może mieć poczucie pełnego zaopiekowania i głowy wolnej od ciężaru, jakim jest budowa domu, remont mieszkania, czy urządzanie ogrodu. Inni tylko rozdają wizytówki do montażystów. My sami zlecamy wykonanie usługi i zajmujemy się jej odbiorem. I jeszcze dajemy gwarancję! – mówi Bartosz Leszczyński, dyrektor sklepu Leroy Merlin w Koszalinie.

Sklep w Koszalinie zatrudnia 131 osób. Oferuje poza sprzedażą 29 usług dla osób urządzających dom, mieszkanie lub ogród.

05.08.2025 / 16:46
StoryEditor
Hebar celuje w 100 mln zł przychodu do 2030 r. Firma widzi potencjał w markach własnych
Konrad Pych, członek zarządu oraz dyrektor sprzedaży i marketingu w firmie Hebar (fot. materiały prasowe)

Hebar, polski producent bakalii, ma ambitne plany. Firma chce podwoić sprzedaż w ciągu najbliższych dwóch lat, by do 2030 roku osiągnąć przychód w wysokości 100 mln zł. Konrad Pych, członek zarządu oraz dyrektor sprzedaży i marketingu, mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl, na czym opiera się strategia rozwoju firmy oraz gdzie widzi ona dla siebie szanse na wzrosty.

Jak wyglądają plany rozwoju firmy Hebar na kolejne dwa-trzy lata?

Nasze plany rozwoju na najbliższe lata koncentrują się wokół trzech kluczowych obszarów: wzmacniania zespoł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.08.2025 / 15:15
StoryEditor
Co jest nie tak z lodami?! W słodkich porcjach radości kryją się spore nieprawidłowości
(fot. Shutterstock)

Sezon wakacyjny trwa w najlepsze, a lody – w kubeczku, w wafelku czy na patyku – są nieodłącznym symbolem lata. Chociaż pogoda bywa kapryśna i nie zawsze żar leje się z nieba, wielu z nas nie potrafi oprzeć się pokusie i sięga po jedną, dwie, a czasem trzy gałki ulubionego smaku. Lody to nie tylko deser – to także symbol wakacyjnego luzu, spacerów po deptaku i chwil beztroski. Jednak kontrola przeprowadzona przez Inspekcję Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (IJHARS) pokazuje, że w tych mrożonych deserach mogą kryć się również nieprawidłowości.

Znakowanie lodów wciąż pozostawia wiele do życzenia – zarówno u producentów, jak i w gastronomii, w sprzedaży bezpośredniej. IJHARS najwięcej zastrzeżeń miała do rodzaju i jakoś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. sierpień 2025 19:31