10.05.2024 / 15:23
StoryEditor

Sinsay uruchomił swój 1000. sklep i idzie jak burza z nowymi otwarciami

Sklep marki Sinsay (fot. LPP)
Marka Sinsay ma już 1 tys. sklepów stacjonarnych, a w tym roku LPP ma zamiar uruchomić ich 600 w Polsce i za granicą. Sklep numerr 1000 otwarto w mieście skąd pochodzi spółka LPP, czyli w Gdańsku.

„Sinsay, to nasza najdynamiczniej rozwijająca się marka, która otworzyła swój tysięczny sklep i to w wyjątkowej dla nas lokalizacji, czyli w Gdańsku, gdzie powstało i bije serce LPP” – informuje spółka.

Nowy koncept skepów Sinsay

Tysięczny salon Sinsay ma powierzchnię 690 mkw. Oferuje nie tylko ubrania dla nastolatek, ale też ofertę dla całej rodziny i wyposażenie domu.

LPP wyrosło dzięki marce Reserved, ale to właśnie Sinsay zaczyna być głównym brandem odzieżowej grupy. Sieć liczy już 1 tys. salonów, wobec około 2,3 tys. w całej grupie. Marka generuje też najwyższe przychody. W 2023 roku sprzedaż marki Sinsay w kanale online i offline wyniosła 6,99 mld zł, wobec 5,34 mld zł Reserved czy 1,30 mld zł w marce Mohito.

Większe sklepy w parkach handlowych

Ze względu na to, że Sinay jest marką z segmentu value-for-money, jej poszczególne salony generują niższy przychód niż w przypadku Reserved czy Mohito. Może się to zmienić ze względu na poszerzenie asortymentu i plany LPP. Nowy koncept sklepów sieci Sinsay zakłada budowanie większych sklepów, w mniejszych miejscowościach.

Sinsay jest obecnie najmocniej rozwijanym i modyfikowanym pod względem asortymentowym brandem LPP. „Marka początkowo dedykowana nastoletnim dziewczętom, obecnie ma w swoim asortymencie modne stylizacje również dla młodych kobiet i mężczyzn. W ofercie Sinsay znajdują się także kolekcje dla mam oraz produkty i  akcesoria dla dzieci. Asortyment marki uzupełniają elementy wyposażenia wnętrz oraz linia kosmetyków do makijażu i pielęgnacji” – czytamy w raporcie LPP za 2023 rok.

29.10.2025 / 20:30
StoryEditor
Właściciel Biedronki zdradza ambicje na 2025 r. Czego spodziewa się spółka?
Pedro Soares dos Santos (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Na początku sierpnia br. Grupa Jeronimo Martins ujawniła prognozę, w której przedstawiła swoje plany i kluczowe wyzwania na kolejne miesiące 2025 r. W dokumencie władze koncernu podkreślają, że w niepewnym otoczeniu gospodarczym marki należące do grupy - m.in. Biedronka, Pingo Doce, Ara - mają utrzymać konkurencyjność cenową, zaufanie konsumentów oraz wzmocnić pozycje rynkowe.

Wzrost płacy minimalnej w Polsce o 9,2% zwiększył dochody rozporządzalne gospodarstw domowych. Jednak – jak zauważa spółka – intensywność konkurencji w handlu spożywczym nie sła...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.11.2025 / 12:45
StoryEditor
Podwyżka "podatku cukrowego" spowoduje kryzys branży napojowej i wzrost cen na półkach. KUPS bije na alarm
KUPS szacuje, że podniesienie ”podatku cukrowego” spowoduje wzrost cen napojów o 9 do blisko 20 proc. (fot. Shutterstock)

Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) stanowczo protestuje przeciwko planowanemu, drastycznemu podniesieniu stawek tzw. opłaty cukrowej. Organizacja przekonuje, że podwyżki zagrożą całej branży napojowej, konsumentom i gospodarce rolnej. W praktyce przyczynią się do wzrostu cen napojów, ograniczenia konkurencyjności polskich firm i spadku dochodów sadowników oraz przetwórstwa owocowo-warzywnego.

Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) przekonuje, że podniesienie stawek tzw. opłaty cukrowej – wbrew argumentom rządzących – nie przyczyni się do poprawy zdrow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. listopad 2025 07:48