15.07.2020/13:48

Klienci źli na sklep internetowy Pandory. Nie realizuje zamówień, są kłopoty ze zwrotem pieniędzy

Na facebookowym profilu Pandory zdenerwowani klienci skarżą się na opóźnienia lub też brak realizacji zamówień. Zamówienia nie docierają, zwrot pieniędzy trwa wieczność, a firma tłumaczy się przed klientami "zmianą partnera zewnętrznego obsługującego zamówienia - podaje money.pl.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.