Krzysztof Tokarz, prezes GK Specjał: Jesteśmy za ograniczeniem handlu w niedziele
Jeśli spojrzymy na ten zakaz z punktu widzenia konkurencyjności, to jest on dla małych sklepów bardzo dobry. To przede wszystkim sieci handlowe a nie małe sklepy zarabiają więcej handlując w niedzielę – mówi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Krzysztof Tokarz, prezes zarządu Grupy Kapitałowej Specjał.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
17.10.2016
A co z interesem konsumenta ? Jak Orban na Węgrzech zaczął majstrować przy podatkach w handlu i zamknął sklepy w niedzielę to doprowadził do takiego wzrostu cen, że dzisiaj jest tam drożej o 30% niż w Polsce. Dlaczego o tym nie mówi się konsumentom ?
-
17.10.2016
Zakaz handlu w niedziele dobry dla małych sklepów... Konsumenci nie zaczną kupować w małych sklepach wyłącznie dlatego, że wszystkie sklepy będą zamknięte w Niedziele. Stracą galerie handlowe i hypermarkety - i tak żeby mieć taką samą profitowość będę musiały podnieść ceny, którę w efekcie mogę się znliżyć do tych w małych sklepach ... czyli kto traci? Konsument który musi zapłacić więcej mimo tego, że odpada mu cześć dochodu bo - w uproszczeniu - nie może pracować w Niedziele /produkty firm w której pracuje nie mogę sprzedawać się w Niedziele.