26.04.2013/10:23

Luksusowa woda zdobywa rynek

Wody mineralne z wyższej i najwyższej półki zalewają rynek – podaje „Puls Biznesu”.

Po latach powróciła gruzińska Borjomi, ekskluzywną wersję wypuściła Cisowianka – pod szyldem Perlage i z twarzą Moniki Bellucci. Wersję lux, widoczną podczas transmisji z obrad Sejmu, ma Ostromecko. Na debiut w Polsce czeka modna litewska woda Vytautas. Florian Leszczyński, dyrektor marketingu w dystrybuującym Borjomi Piastpolu twierdzi, że ekskluzywna woda to ten rodzaj luksusu, na który pozwalają sobie konsumenci w gorszych czasach.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.